حضور وینگر کاتالان‌ها در فرانسه/ دمبله در پاریس چه می‌کند؟

حضور وینگر کاتالان‌ها در فرانسه/ دمبله در پاریس چه می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - وینگر ملی‌پوش فرانسوی باشگاه آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون به پاریس رفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، مسأله تمدید قرارداد عثمان دمبله، وینگر تیم ملی فوتبال فرانسه و باشگاه بارسلونای اسپانیا هنوز در اوج مسائل خبری ورزشی اروپا و اسپانیا است. عثمان دمبله در آخرین مسابقه کاتالان‌ها مقابل اتلتیک بیلبائو درخشان ظاهر شد و موفق شد تا یک گل به ثمر برساند و دو پاس گل نیز برای هم تیمی های خود ارسال کند؛ همه این‌ها نیز در شرایطی به وقوع پیوست که این ملی‌پوش فرانسوی تنها تقریباً سی دقیقه در میدان مسابقه حضور داشت.

حالا این منبع و نشریه اسپانیایی این چنین فاش کرده است که عثمان دمبله از فرصت سه روزه تعطیلی ژاوی هرناندز که به تمرینات بازیکنان بارسلونا داده است، استفاده کرده و به زادگاهش یعنی شهر پاریس، پایتخت کشور خودش رفته است.

هر چند با توجه به این‌که شهر پاریس زادگاه عثمان دمبله می‌باشد، حرکت عجیبی به نظر نمی‌رسد اما زمزمه‌هایی در خصوص علاقه مقامات و مسئولان باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه به این بازیکن ملی‌پوش کاتالان‌ها به وجود آمده و ممکن است این باشگاه پایتخت‌نشین فرانسوی از این فرصت استفاده کرده و مذاکراتی را با این بازیکن تیم ملی فوتبال فرانسه و باشگاه بارسلونای اسپانیا داشته باشد.

9404