واکنش تند رئیس لالیگا به پیشنهاد سنگین پی‌اس‌جی برای تمدید قرارداد امباپه

واکنش تند رئیس لالیگا به پیشنهاد سنگین پی‌اس‌جی برای تمدید قرارداد امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - خاویر تباس رئیس لالیگا معتقد است که قرارداد عقد شده بین کیلیان امباپه و پاریسن ژرمن یک توهین به فوتبال محسوب می‌شود. 

به گزارش فوتبالی، ساعاتی پیش بالاخره پرونده کیلیان امباپه و هزاران اخبار و شایعات گوناگون درباره آینده او به پایان رسید و تمامی خبرگزاری‌ها و خبرنگاران مشهور دنیای فوتبال تائید کردند که او پیشنهاد سنگین تمدید قرارداد پاریسن ژرمن را قبول کرده و به فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید شخصا اطلاع داده که می‌خواهد در پاریس به فوتبالش ادامه دهد.

به نقل از سایت آ اس، ناصر الخلیفی برای نگه داشتن امباپه در پارک دو پرنس دست به هرکاری زد و حتی در آخرین پیشنهادش، به امباپه اجازه داد تا حتی در انتخاب سرمربی، بازیکنان و مدیر ورزشی تیم دخالت کند و فقط 300 میلیون یورو پاداش برای امضا کردن قرارداد جدید دریافت کند. حالا تباس با انتشار توئیتی در واکنش به این پیشنهاد سنگین الخلیفی گفت: "پی‌اس‌جی دارد چه کار می‌کند؟ تمدید قرارداد امباپه با چنین پول زیادی؟ بعد از دست دادن حدود 700 میلیون یورو در چند فصل گذشته و پیشنهاد دستمزد 600 میلیون یورویی، ارائه چنین پیشنهادی توهین به فوتبال است. ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاریسن ژرمن همانند سوپرلیگ برای فوتبال خطرناک است. "

4416