پس از ‌ال‌کلاسیکو بارسایی‌ها طوری خوشحالی می‌کردند که انگار قهرمان شده‌اند

پس از ‌ال‌کلاسیکو بارسایی‌ها طوری خوشحالی می‌کردند که انگار قهرمان شده‌اند

پایگاه خبری فوتبالی - تیبو کورتوا دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید معتقد است که شکست در ال‌کلاسیکو، تاثیر بسزایی در قهرمانی زودهنگام آن‌ها در لالیگا داشته است. 

به گزارش فوتبالی، عصر روز شنبه تیم‌های رئال مادرید و اسپانیول از چهارچوب هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس در استادیوم سانتیاگو برنابئو مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان، لوس بلانکوس موفق شد با کسب پیروزی چهار بر صفر، به سی و پنجمین قهرمانی خود در لالیگا دست پیدا کند. 

به نقل از آ اس، این قهرمانی در حالی به دست آمد که ماه گذشته رئال مادرید در همین ورزشگاه با نتیجه چهار بر صفر مغلوب بارسلونا شدند، اما پس از آن، شاگردان کارلو آنچلوتی دوباره شرایط را تحت کنترل خود در آوردند و توانستند به قهرمانی در لالیگا برسند. تیبو کورتوا پس از بالابردن جام قهرمانی به خبرنگاران گفت: "ال‌کلاسیکو کلید اصلی قهرمانی بود. بعضی‌ها پس از آن بازی، طوری خوشحالی می‌کردند که انگار قهرمان شده‌اند. DNA رئال مادرید رقابت کردن و فتح جام‌هاست. امیدواریم که در روز چهارشنبه نیز بتوانیم عملکرد خوبی به نمایش بگذاریم."

رئال مادرید در روز چهارشنبه از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان منچسترسیتی خواهد بود. آن‌ها در دیدار رفت با نتیجه 4-3 شکست خوردند. 

4416