تیبو کورتوا؛ ستاره‌ای جدید در آسمان کهکشانی‌ها

تیبو کورتوا؛ ستاره‌ای جدید در آسمان کهکشانی‌ها

خبرگزاری فوتبالی – در تمام دوران‌هایی که رئال مادرید تیم موفقی بوده، دروازه‌بان‌های بسیار باکیفیتی درون دروازه این تیم می‌ایستاده‌اند و حالا کورتوا هم خود را وارد لیست برترین‌ دروازه‌‌بان‌ها کرده است.

به گزارش فوتبالی، دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید در چند ماه اخیر مهارهای بسیار خوب و مهمی داشته که او را به طور کامل به دروازه‌بانی قابل اعتماد و مهره‌ای بی جانشین در ترکیب رئال تبدیل کرده است.

شب گذشته هم که رئالی‌ها به مصاف تیم بتیس رفتند، کورتوا توانست مهاری فوق‌العاده از ضربه سانابریا داشته باشد که در بازی تاثیرگذار بود. در حالی که تقریبا یک سال از بازی او مقابل بروژ بلژیک که در آن ۲ گل دریافت کرد و در بین ۲ نیمه تعویض شد گذشته است. پس از آن دیدار آلفونسو آرئولا درون دروازه رئال ایستاد و کورتوا به به اردوی تیم ملی بلژیک رفت.

از زمانی که کورتوا به رئال برگشت به چهره‌ای بدون جانشین تبدیل شد و پازل زیدان با حضور خود درون دروازه کامل کرد. از همان بازی به بعد کورتوا بین تمام دروازه‌بان‌های لیگ‌‌های معتبر اروپایی کمتر گل دریافت کرد. ۲۳ گل در ۳۷ بازی که شامل ۲۰ کلین شیت هم بود. فرم ستاره گونه کورتوا در یک سال اخیر ادامه داشته و حالا او را باید مانند راموس یکی از برترین و تاثیرگذارترین بازیکنان رئال دانست.

1101