واکنش کورتوا به شکست در ال‌کلاسیکو

واکنش کورتوا به شکست در ال‌کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی - تیبو کورتوا ستاره بلژیکی رئال مادرید معتقد است که شکست در ال کلاسیکو هیچ تاثیری روی عملکرد آن‌ها در فصل آینده نخواهد داشت. 

پایگاه خبری فوتبالی، ساعت 7:30 صبح روز یک شنبه تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا اولین ال کلاسیکوی فصل را در لاس وگاس برگزار کردند. لوس بلانکوس در این دیدار کارواخال و کریم بنزما را در اختیار نداشت و در نهایت این کاتالان‌ها بودند که با تک گل رافینیا خرید جدید 60 میلیون یورویی به پیروزی رسیدند. 

به نقل از سایت مارکا، ستاره سابق اتلتیکو مادرید و چلسی به خبرنگاران گفت: "قطعا شما نمی‌توانید با این شکست به نتایج زیادی در ذهن خود برسید. بعضی از بازیکنان برای دو هفته و برخی دیگر فقط یک هفته است که با تیم تمرین می‌کنند. مهم ترین چیز این است که تیم ریتم خودش را پیدا کند و با شدت و قدرت فصل را شروع نماید که البته این را در فصول گذشته ندیده‌ایم. برای اولین بازی به نظرم بازی بدی نبود. فقط ما نتوانستیم در امر گلزنی موفق باشیم، اما بارسلونا یک گل زیبا به ثمر رساند. شوت ما به تیرک اصابت کرد، اما شوت رافینیا به کنج دروازه رفت. در بازی‌های پیش فصل، نتایج بازی‌ها اهمیت ندارد. من به یاد می‌آورم که به اتلتیکو مادرید در پیش فصل 7-3 باختیم، اما در فصل موفق شدیم آن‌ها را دو بار ببریم."

4416