توخل پس از تساوی مقابل رئال مادرید: آماده جنگیدن در سانتیاگو برنابئو هستیم

توخل پس از تساوی مقابل رئال مادرید: آماده جنگیدن در سانتیاگو برنابئو هستیم

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی بایرن مونیخ از الان خودش را برای دیدار هفته آینده در سانتیاگو برنابئو آماده کرده است. 

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب تیم های بایرن مونیخ و رئال مادرید در استادیوم آلیانتس آرنا دیدار دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کردند و در نهایت به تساوی دو بر دو رضایت دادند. بازی برگشت، چهارشنبه هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد. 

توخل پس از پایان بازی گفت: "نتیجه همین است و دیگر ارزش فکر کردن به آن را ندارد. رئال با دو موقعیتی که داشت، دو گل زد و قبلاً نیز چنین کاری انجام داده و ما اولین تیمی نیستیم که از این موضوع ضربه می خوریم. آن ها تمام کننده بسیار خوبی هستند و کیفیت لازم برای انجام این کار را دارند. ما شروع خوبی داشتیم سپس کمی از ریتم خارج شدیم. باید گل سوم را می زدیم، اما به اندازه کافی مصمم نبودیم. بعد به آن ها یک پنالتی هدیه دادیم."

"وضعیت کاملاً روشن و واضح است. ما به مادرید می رویم و برنده صاحب همه چیز می شود. ما آماده جنگیدن در سانتیاگو برنابئو هستیم. مهم است که به این مورد ایمان داشته باشیم. هنوز شانس صعود داریم و همه چیز 50-50 است. بردن در برنابئو کار بسیار سختی است، اما همین چیزهاست که چالش را جذاب تر می کند."

4416