اظهارنظر ستاره رئال مادرید درباره شکست در ال‌کلاسیکو

اظهارنظر ستاره رئال مادرید درباره شکست در ال‌کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی - تیبو کورتوا ستاره بلژیکی معتقد است که رئال مادرید شایسته شکست خوردن مقابل بارسلونا در کوپا دل ری نبود. 

به گزارش فوتبالی، پنج شنبه گذشته تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا، دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری را در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار کردند و در پایان این دیدار مهیج و پربرخورد، کاتالان‌ها با گل به خودی ادر میلیتائو به پیروزی یک بر صفر رسیدند تا از شانس خوبی برای رسیدن به فینال برخوردار باشند. 

به نقل از سایت مارکا، کورتوا درخصوص این بازی گفت: "کاملاً کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیم، اما آن‌ها نیز از نتیجه به خوبی محافظت کردند. گل بدی خوردیم و کاملاً در آن صحنه بدشانس بودیم. اول توپ را گرفتند و سپس بعد از برخورد به میلیتائو، وارد دروازه شد. بله آن‌ها پیروز شدند، اما شایستگی پیروزی را نداشتند."

"ما در خلق موقعیت و شوتزنی خیلی خوب عمل نکردیم. از نظر مالکیت توپ، نمایش خوبی ارائه دادیم، اما متاسفانه در دادن پاس‌های آخر کمی بی دقت بودیم و نتوانستیم به گل برسیم. بارسا خیلی خوب دفاع کرد. البته آن‌ها در لالیگا کم گل خورده‌اند که بسیار شگفت انگیز است. باید سخت تلاش کنیم تا بتوانیم در دیدار برگشت به پیروزی برسیم."

"شکست خوردن مقابل بارسا ناامید کننده است. خیلی دوست داشتیم پیروز شویم، مخصوصاً اینکه در سانتیاگو برنابئو بازی می کردیم. مطمئن باشید این نتیجه هیچ تاثیری روی ادامه لیگ و حتی دور برگشت نخواهد گذاشت."

4416