رکورد ویژه رونالدو با زدن 3 گل به نوریچ؛ چندمین هت‌تریکش بود؟

رکورد ویژه رونالدو با زدن 3 گل به نوریچ؛ چندمین هت‌تریکش بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو موفق شد در بازی منچستر یونایتد مقابل نوریچ سیتی در ورزشگاه اولدترافورد سه گل به ثمر برساند و بدین ترتیب هت تریک کند.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که کریستیانو رونالدو دوباره پس از شنیدن انتقاد ها و حرف و حدیث هایی که در روز های گذشته علیه او از سوی برخی از اسطوره های منچستر یونایتد مطرح شد، دوباره روی فرم آمده است و اکنون مقابل نوریچ خودی نشان داد و توانست سه گل برای شیاطین سرخ به ثمر برساند. در واقع منچستر یونایتد در این بازی سه گل زد که هر سه گل آن توسط فوق ستاره پرتغالی به ثمر رسید. گل سوم رونالدو از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رسید و دیدنی ترین و زیبا ترین گلِ او در این هت‌تریک بود.

این هت‌تریک 60 اُمین هت‌تریک دوران حرفه ای کریستیانو رونالدو است و بدین ترتیب او 5 هت‌تریک بیش از رقیب سنتی اش یعنی لیونل مسی در کارنامه خود دارد و به نظر می رسد رسیدن به رکورد 60 هت تریک کاری بسیار دشوار باشد که بازیکنان دیگر نتوانند به آن برسند.

از سویی رونالدو با زدن 3 گل در این بازی به تعداد 15 گل در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس رسید و اکنون او پیر ترین بازیکنی است که توانسته حداقل 15 گل در لیگ برتر انگلیس به ثمر برساند.

1470