با تأیید مجدد نماینده مدافع اروگوئه‌ای، تمدید قرارداد با کاتالان‌ها نزدیک است

با تأیید مجدد نماینده مدافع اروگوئه‌ای، تمدید قرارداد با کاتالان‌ها نزدیک است

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین گزارشات و اطلاعات منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف اسپانیایی به ویژه رسانه‌های منطقه کاتالونیا و با تأیید مدبر برنامه‌های رونالد آرائوخو، این مدافع ملی‌پوش اروگوئه‌ای به تمدید قرارداد خود با مقامات باشگاه کاتالانی بسیار نزدیک شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه مارکا چاپ مادرید پایتخت کشور اسپانیا و هم‌چنین طبق گزارش جرارد رومرو، خبرنگار سرشناس و کارشناس حوزه نقل و انتقالات اروپا، طی روزهای گذشته متئو المانی، یکی از مدیران ارشد باشگاه بارسلونای اسپانیا با نماینده و مدیر برنامه‌های رونالد آرائوخو، مدافع تیم ملی فوتبال اروگوئه در مورد تمدید قرارداد این بازیکن ملی‌پوش اروگوئه‌ای جلسه‌ای برگزار کرده است.

فلاویو پرچمن، ایجنت و مدیر برنامه‌های رونالد آرائوخو، مدافع ملی‌پوش اروگوئه‌ای باشگاه بارسلونای اسپانیا به جرارد رومرو، خبرنگار معتبر و سرشناس نشریات و رسانه‌های اسپانیایی چنین می‌گوید: "توافق برای تمدید قرارداد رونالد با بارسلونا بسیار نزدیک است. توافقات حاصل شده و فقط جزئیات نهایی باقی مانده است. آرائوخو می‌خواهد در بارسلونا بماند."

خبرنگار نشریه مارکا چاپ شهر مادرید پایتخت کشور اسپانیا نیز گزارش داده است که تمدید قرارداد رونالد آرائوخو با باشگاه بارسلونا ظرف چند روز آینده نهایی و به طور رسمی اعلام خواهد شد. از زمان بازگشت خوان لاپورتا به راس هرم مدیریتی باشگاه کاتالانی و بعد از آن حضور ژاوی هرناندز به عنوان نفر نخست کادر فنی این تیم، بحث حفظ بازیکنان کلیدی و موثر بارسلونا در راستای پیشبرد اهداف پروژه برنامه‌ریزی شده ژاوی در نیوکمپ در دستور کار مقامات کاتالان‌ها قرار گرفته است.

9404