آمادگی بارسلونا برای مواجهه با هر نتیجه‌ای در مذاکرات تمدید قرارداد آرائوخو

آمادگی بارسلونا برای مواجهه با هر نتیجه‌ای در مذاکرات تمدید قرارداد آرائوخو

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق آخرين اطلاعات و خبرهای منتشر شده توسط منابع و نشریات اسپانیایی، مدافع ملی‌پوش اروگوئه‌ای هنوز برای تمدید قرارداد خود با مقامات آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون به توافق نهایی نرسیده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپانیایی مارکا چاپ مادرید، مدیریت باشگاه بارسلونای اسپانیا آماده رویارویی با هرگونه شگفتی احتمالی در مذاکرات دست‌یابی به توافقی دوطرفه جهت تمدید قرارداد با رونالد آرائوخو، مدافع تیم ملی فوتبال اروگوئه و این باشگاه اسپانیایی است.

مدیران و مسئولان بلوگرانا چند هفته‌ای است که در حال انجام مذاکره با رونالد آرائوخو و نمایندگان این بازیکن برای دست‌یابی به توافقی دوطرفه جهت تمدید قرارداد فعلی این مدافع ملی‌پوش بوده‌اند.

با این اوصاف، از باشگاه کاتالانی خبر می‌رسد که هم‌چنان هیچ توافقی میان نمایندگان دو طرف ماجرا حاصل نشده است و گفته می‌شود که دستمزد پیشنهادی توسط مدیران باشگاه بارسلونا کمتر از خواسته‌های مدافع ملی‌پوش اروگوئه‌ای کاتالان‌ها است.

با یک بررسی ساده و اجمالی، در می‌یابیم که اخیراً مدیریت باشگاه بارسلونای اسپانیا در انجام مذاکرات برای تمدید قرارداد با بازیکنانی هم‌چون لیونل مسی، ایلایکس موریبا، عثمان دمبله و سرجی روبرتو شکست خورده است؛ بنابراین حالا سران و مقامات باشگاه کاتالانی آماده مواجهه با هر نوع اتفاقی در مذاکرات تمدید قرارداد رونالد آرائوخو نیز می‌باشند.

در همین اوضاع و احوال، مقامات باشگاه‌های انگلیسی همانند منچستر یونایتد و چلسی آماده هستند تا در صورت پیوستن رونالد آرائوخو به هر یک از این دو تیم انگلستانی، دستمزد بالاتری به این بازیکن ملی‌پوش اروگوئه‌ای پرداخت کنند و اصلا شاید با همین حربه افزایش دستمزد بتوانند این بازیکن را به سمت امضای قرارداد با تیم خود متمایل سازند.

9404