درخواست ستاره بارسلونا برای تمدید قرارداد: برابری با دستمزد فران تورس

درخواست ستاره بارسلونا برای تمدید قرارداد: برابری با دستمزد فران تورس

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا برای تمدید قرارداد با این باشگاه، دستمزدی مشابه قرارداد فرانس تورس را طلب کرده‌است.

گفته می‌شود رونالد آرائوخو در صورت تمدید قراردادش با بارسلونا، خواستار دستمزدی مشابه با فران تورس است. قرارداد این مدافع با کاتالان‌ها در سال 2023 بهپایان میرسد.

به نقل از اِل‌ناسیونال، رونالد آرائوخو مشتاق است در نیوکمپ بماند، اما حاضر به پذیرفتن پیشنهاد فعلی باشگاه نیست. مدافع اروگوئه‌ای به دنبال دستمزدی مشابه فران تورس است که گفته می شود سالانه 2.4 میلیون پوند درآمد دارد.

رونالد آرائوخو در سال 2018 از باشگاه بوستون ریور اروگوئه به بارسلونا بی پیوست. این بازیکن 23 ساله در طول فصل 20-2019 به تیم بزرگسالان این باشگاه ارتقا یافت. او فصل گذشته به یک بازیکن ثابت برای آبی‌اناری‌ها تبدیل شد. او 33 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد و در قهرمانی تیمش در جام حذفی اسپانیا نقش مهمی داشت.

آرائوخو در این فصل بیش‌ازپیش توانایی‌های خود را به‌رخ کشیده و با جرارد پیکه در قلب خط دفاعی بارسلونا زووج بسیارخوبی ایجاد کرده‌است. عملکرد باثبات او در خط دفاعی، تیم ژاوی هرناندز را تا رتبه سوم لالیگا ارتقا داده‌است.

این بازیکن اروگوئه‌ای در این فصل 33 بازی در سراسر رقابت‌ها انجام داده و 4 گل به ثمر رسانده است. در کنار بازیکنانی مانند گاوی، پدری، آنسو فاتی و فرنکی دی یونگ، آرائوخو یکی دیگر از بازیکنان آینده‌دار بارسلوناست.

9719