توقف مذاکرات تمدید قرارداد بین بارسلونا و ملی‌پوش اروگوئه‌ای

توقف مذاکرات تمدید قرارداد بین بارسلونا و ملی‌پوش اروگوئه‌ای

پایگاه خبری فوتبالی - طبق آخرین خبرها و گزارش‌های منتشر شده از کاتالونیا، به نظر می‌رسد که مدافع ملی‌پوش اروگوئه‌ای آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون شرایط چندان جالبی در جمع بازیکنان این باشگاه کاتالانی ندارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اسپانیایی ال چیرینگیتو، روند انجام مذاکرات به منظور دست‌یابی به توافقی دوطرفه جهت تمدید قرارداد رونالد آرائوخو، مدافع تیم ملی فوتبال اروگوئه با مدیران و نمایندگان باشگاه بارسلونای اسپانیا فعلا متوقف شده است.

مدیران و مسئولان این باشگاه کاتالانی به مدافع ملی‌پوش و بازیکن اروگوئه‌ای بلوگرانا پرداخت حقوق و دستمزدی به مبلغی حدوداً کمتر از رقم چهار میلیون یورو در هر سال پیشنهاد داده‌اند.

سران و مقامات باشگاه منچستر یونایتد انگلستان نیز به رونالد آرائوخوی اروگوئه‌ای پرداخت حقوق و مزایای سالیانه‌ای به مبلغ معادل با رقم 10 میلیون یورو را پیشنهاد می‌دهند.

قرارداد کنونی رونالد آرائوخو با مدیریت باشگاه بارسلونای اسپانیا تا ژوئیه سال 2023 میلادی اعتبار خواهد داشت. در ماه ژانویه گذشته، این مدافع ملی‌پوش اروگوئه‌ای باشگاه آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون این فرصت را داشت تا در مورد آینده خود با سایر باشگاه‌های مورد نظر خود مذاکره و صحبت کند مگر این که قرارداد خود را با مدیران باشگاه کاتالانی تمدید کند.

این مدافع اروگوئه‌ای و ملی‌پوش بیست و دو ساله، هم اکنون به یک بازیکن ثابت برای کاتالان‌ها تبدیل شده است. این بازیکن خط دفاعی بلوگرانا در رقابت‌های فصل جاری لالیگای اسپانیا بیست و نُه مرتبه با پیراهن آبی و اناری رنگ بارسلونا برای این باشگاه در میادین مسابقات مختلف حاضر شده که در نتیجه آن نیز موفق شده که سه گل برای شاگردان ژاوی هرناندز در تیم بارسلونا به ثمر برساند و در کارنامه دوران بازی حرفه‌ای خود ثبت کند.

9404