آرائوخو برای تمدید قرارداد شرط گذاشت/ ۳ غول انگلیسی در کمین مدافع بارسلونا

آرائوخو برای تمدید قرارداد شرط گذاشت/ ۳ غول انگلیسی در کمین مدافع بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - اولویت مدافع جوان و اروگوئه ای آبی و اناری ها، ماندن در نیوکمپ است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی از جمله نشریه‌ی اسپورت کاتالونیا، قرارداد رونالد آرائوخو، بازیکن اروگوئه ای کاتالان ها در سال 2023 میلادی با تیم بارسلونا به پایان خواهد رسید و مقامات‌ بلوگرانا از همین حالا به دنبال تمدید قرارداد این مدافع جوان هستند.

نشریه‌ی اسپورت کاتالونیا اخیرا با انتشار گزارشی مدعی شده است که رونالد آرائوخو، بازیکن بیست و دو ساله‌ی اروگوئه ای بارسلونایی ها می خواهد در نیوکمپ بماند اما در عین حال، این مدافع جوان درخواست یک قرارداد بزرگ را نیز به مسئولان باشگاه کاتالانی ارائه کرده و بدین ترتیب، قصد دارد تا باشگاه نیز نشان دهد که برای او ارزش زیادی قائل است؛ ولی فعلا و تا به این لحظه که هیچ توافقی وجود ندارد.

دستمزد رونالد آرائوخو با وجود تأثیرگذاری بیشتر و نقش مهم تر در تیم کاتالانی از اریک گارسیا، جرارد پیکه، کلمنت لنگله و ساموئل اومتیتی نیز کمتر است.

همزمان سه باشگاه چلسی، لیورپول و منچستر یونایتد هر سه از تیم های حاضر در لیگ برتر فوتبال انگلستان به این بازیکن اروگوئه ای علاقه مند هستند و حتی آن ها حاضرند که شرایط بسیار بهتری را به این مدافع پیشنهاد دهند.

رونالد آرائوخو در پانزده مسابقه از مجموع نوزده مسابقه ای که در رقابت های فصل جاری با پیراهن آبی و اناری بارسلونا به میدان رفته، از ابتدا در ترکیب بلوگرانا قرار گرفته است. این مدافع اروگوئه ای در طی این تعداد حضور خود، موفق شده که دو گل نیز برای کاتالان ها به ثمر برساند.

9404