اطمينان سران بارسلونا از تمدید قرارداد ملی‌پوش اروگوئه‌ای این تیم

اطمينان سران بارسلونا از تمدید قرارداد ملی‌پوش اروگوئه‌ای این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع مستحکم و ملی‌پوش اروگوئه‌ای باشگاه آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون در جمع بازیکنان این تیم کاتالانی باقی خواهد ماند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، برگزاری جلسات مکرر و متناوب جهت دست‌یابی به توافقی دوطرفه برای نهایی شدن پروژه تمدید قرارداد و ادامه همکاری رونالد آرائوخو، مدافع تیم ملی فوتبال اروگوئه با باشگاه بارسلونای اسپانیا قطعا صورت خواهد گرفت.

خبرها و گزارش‌های منتشر شده اخیر توسط منابع و نشریات اسپانیایی مدعای این موضوع است که مذاکرات فی مابین مقامات باشگاه بارسلونا و این بازیکن ملی‌پوش اروگوئه‌ای و مدیر برنامه‌ها و نماینده‌اش هم اکنون متوقف شده است و مدیریت باشگاه منچستر یونایتد انگلستان به خرید و در اختيار گرفتن این بازیکن خط دفاعی بلوگرانا نزدیک شده است.

با این اوصاف، مقامات باشگاه بارسلونای اسپانیا مطمئن هستند که رونالد آرائوخو را در جمع شاگردان ژاوی هرناندز و بازیکنان آبی و اناری پوش شهر بندری بارسلون نگه خواهند داشت. بعد از بازی ال‌کلاسیکو در ماه می، سران و مسئولان باشگاه کاتالونیایی یک پیشنهاد دیگر با مبالغ حقوق و دستمزد بالاتر و بهتر به این مدافع خط دفاعی تیم بارسلونای اسپانیا ارائه خواهند نمود. 

این بازیکن ملی‌پوش و اروگوئه‌ای کاتالان‌ها در رقابت‌های فصل جاری لالیگا و سایر جام‌ها و تورنمنت‌ها، در مجموع بیست و نُه بازی را با پیراهن آبی و اناری رنگ باشگاه کاتالونیایی بارسلونا انجام داده است و طی این تعداد حضور و شرکت در مسابقات نیز موفق شده تا سه گل هم به ثمر برساند.

توانایی‌های دفاعی رونالد آرائوخوی اروگوئه‌ای کاملاً مشهود بوده است؛ زیرا این بازیکن ملی‌پوش به آبی اناری‌ها کمک کرده است تا هشت مرتبه نیز دروازه تیم خود را بسته نگاه داشته و به اصطلاح 'کلین شیت' نمایند.

9404