ادعای نشریه ایتالیایی: بازیکنان با تجربه بایرن به ناگلزمان خیانت می‌کنند!

ادعای نشریه ایتالیایی: بازیکنان با تجربه بایرن به ناگلزمان خیانت می‌کنند!

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت چاپ میلان نظر جالبی درباره نمایش اخیر باواریایی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا که توأم با شکست بود، دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه کیکر چاپ کشور آلمان و نشریه گاتزتا دلو اسپورت چاپ کشور ایتالیا، تیم فوتبال بایرن مونیخ اخیرا در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در خانه ویارئال با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا حواشی زیادی پیرامون عملکرد برخی از بازیکنان و البته تاکتیک‌های یولیان ناگلزمان مطرح شود. وب‌سایت نشریه معتبر کیکر چاپ آلمان با بررسی تیترهای نشریات مختلف اروپایی، نظر این ژورنالیست‌ها را منتشر کرده است.

در مطلب کیکر، توصیف نشریه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا چنین آمده است:

"بسیاری از بازیکنان با تجربه بایرن مونیخ، به یولیان ناگلزمان خیانت می‌کنند! اگر چه او نباید نگران شغل خود در روی نیمکت بایرن مونیخ باشد، برخی از نمایش‌های تیم او نگران‌کننده هستند و جای سؤال باقی می‌گذارند. این نمایش‌ها محدود به یک دیدار هم نیستند. البته یولیان ناگلزمان صادق است و دنبال بهانه نمی‌گردد."

رسانه بی بی سی انگلستان نیز درباره این بازی چنین نوشت:

"میزبان اسپانیایی از همان ابتدا فوق‌العاده بود. قهرمان آلمان نتوانست بازی یکسانی نشان دهد و تا نیمه دوم شوت درون چهارچوب‌ نداشت. بازیکنان بایرن مونیخ باید خوشحال باشند که فقط با اختلاف یک گل بازی را واگذار کردند."

باید توجه داشت که با توجه به بازی برگشت و نود دقیقه باقی‌مانده در آلمان، همچنان شانس صعود بایرن مونیخ به مرحله بعد بسیار بالا است. 

9404