صحبت‌های سرمربی بایرن مونیخ پس از پیروزی مقابل بارسلونا

صحبت‌های سرمربی بایرن مونیخ پس از پیروزی مقابل بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - یولیان ناگلزمان سرمربی جوان بایرن مونیخ به تمجید و تعریف از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل بارسلونا پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب تیم‌های بارسلونا و بایرن مونیخ از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه نیوکمپ مقابل هم صف آرایی کردند و در نهایت باواریایی‌ها با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیدند تا کاتالان‌ها برای دومین سال متوالی راهی لیگ اروپا شوند. سادیو مانه، چوپوموتینگ و پاوارد سه گل بایرن را به ثمر رساندند.                                                                             

به نقل از بیلد، ناگلزمان پس از پایان بازی گفت: "فکر نمی‌کنم بارسلونا انتظار چنین انسجام و قدرتی را از سوی بایرن داشت، اما ما همیشه برای بازی مقابل بارسلونا باید سخت و محکم باشیم. در ابتدا دو گل زیبا به ثمر رساندیم و در دقایق پایانی گل سوم را زدیم. حتی اجازه ندادیم بارسلونا یک شوت به سمت دروازه ما بزند. به نظرم پیروزی 3-0 در خانه بارسلونا اصلاً بد نیست. با دل و جان دفاع کردیم و به نظرم می‌توانیم با چنین تیمی به عناوین بسیار در آینده نزدیک برسیم."

سرمربی بایرن مونیخ درباره صدرنشینی مقتدرانه تیمش اضافه کرد: "ما 15 امتیاز از پنج بازی در دشوارترین گروه لیگ قهرمانان داریم. به دنبال قهرمانی در این رقابت‌ها هستیم اما باید به این مسیر ادامه دهیم تا به هدف برسیم. این اولین قدم بود اما قدم‌های بیشتری در راه است تا بتوانیم در پایان فصل به جام دست پیدا کنیم."

4416