تاکتیک عجیب بایرن مونیخ برای رسیدن به نیمه نهایی؛ بازی کثیف!

تاکتیک عجیب بایرن مونیخ برای رسیدن به نیمه نهایی؛ بازی کثیف!

پایگاه خبری فوتبالی - یولین ناگلزمان سرمربی جوان بایرن مونیخ اعتراف کرد که آن‌ها برای کسب پیروزی مقابل ویارئال، باید کثیف بازی کنند. 

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم‌های بایرن مونیخ و ویارئال از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم آلیانز آرنا مقابل هم به میدان خواهند رفت. در حالی که خیلی‌ها فکر می‌کردند که قرعه ساده‌ای نصیب بایرن شده، اما مردان باواریا در دیدار رفت توسط زیردریایی‌ها غافلگیر شدند و نتوانستند راهی برای نفوذ به دروازه شاگردان اونای امری پیدا کنند تا در نهایت با شکست یک بر صفر به مونیخ بازگردند. 

به نقل از سایت گل، حالا ناگلزمان در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "نباید می‌گذاشتیم چنین اتفاقی در بازی رفت رخ می‌داد. ما به ویارئال زمان دادیم تا توانایی‌هایش را در زمین نشان دهد. باید کمی کثیف بازی کنیم، اما فعلا نمی‌توانم چیز زیادی راجع به تاکتیک‌‌مان بدهم. مدیران و دیگر بازیکنان باید آگاه باشند که همه ما مسئولیت بزرگی روی دوش خود داریم و می‌خواهیم در کنار یک دیگر، به مرحله بعد صعود کنیم. شانس خوبی برای انجام این کار داریم، اما باید تلاش و کوشش خود را نیز در زمین چند برابر کنیم تا بتوانیم به خواسته خود برسیم."

4416