دفاع ناگلزمان از بازیکنانش مقابل انتقادات: باید به تعطیلات می‌رفتند

دفاع ناگلزمان از بازیکنانش مقابل انتقادات: باید به تعطیلات می‌رفتند

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی باوارایی ها به دفاع از رفتار بازیکنانش در تعطیلات سال جدید پرداخت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، باشگاه بایرن مونیخ بعد از اتمام دیدارهای سال 2021، یک هفته مرخصی برای بازیکنانش در نظر گرفت. در پایان این زمان تست بسیاری از بازیکنان مثبت اعلام شد؛ بازیکنانی که برخی از آن ها در خارج از کشور آلمان حضور داشتند.

با این اتفاق، بایرن مونیخ مجبور به استفاده از بازیکنان تیم دومش شد و دیدار ابتدایی سال جدید را برابر بروسیا مونشن گلادباخ واگذار کرد.

در این رابطه، یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ در واکنش به این ماجرا و در دفاع از بازیکنانش گفت: "قرار نیست رویکرد تهاجمی در این مورد بگیرم، اما در حال حاضر ناراحت هستم. من نه یک معلم، بلکه یک مربی هستم. بازیکنان ما همه بزرگسال هستند. هیچ گزینه ای برای نرفتن به تعطیلات وجود نداشت. بازیکنان به استراحت روانی نیاز دارند و باید در کریسمس خانواده خود را می دیدند. در مورد اوپامکانو، خانواده او در سنگال حضو دارند و شما نمی توانید آن را تغییر دهید. من نمی‌دانم چرا اکنون موارد کرونایی بیشتری نسبت به سایرین داریم. این فقط از روی بدشانسی و مایه‌ی تأسف است. حالا چرا باید برایش گریه کنم؟ من هم بیرون غذا خوردم و آلوده شدم، این اتفاقات می افتد."

9404