بارسلونا و رؤیای دو فروش تا قبل از تاریخ ۳۰ ژوئن

بارسلونا و رؤیای دو فروش تا قبل از تاریخ ۳۰ ژوئن

پایگاه خبری فوتبالی - از بارسلونا خبر می‌رسد که این باشگاه کاتالانی نیاز به فروش تعدادی از بازیکنان تیم خود دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، با توجه به قوانین سخت‌گیرانه لالیگای اسپانیا به ویژه در موضوع دستمزدها، باشگاه بارسلونای اسپانیا نیاز به فروش چند نفر از بازیکنان تیم خود تا قبل از تاریخ سی‌ام ماه ژوئن میلادی دارد. مدیریت باشگاه گزینه‌های زیادی را در بازار دنبال می‌کند اما پول کافی برای آن‌ها وجود ندارد. مدیریت ورزشی کاتالان‌ها بر روی انتقال‌های رایگان کار می‌کند و تا به این‌جای کار نیز گزارش‌ها مثبت هستند.

شاید جذب آندریاس کریستنسن، نصیر مزروئی و سزار آزپیلیکوئتا نهایی شود و باشگاه کاتالانی شانس زیادی هم برای جذب فرانک کسیه دارد. بارسلونا نیاز به فروش بازیکنان تیم خود هم دارد و شاید بهترین گزینه هم فروش بازیکنانی باشد که جایگاه خاصی در تیم ندارند و دستمزد بالایی هم دریافت می‌کنند.

بارسلونا می‌خواهد کلمنت لنگلت و سرجینیو دست را به فروش برساند و امیدوار است که مبلغی معادل با رقم پنجاه میلیون یورو از فروش آن‌ها کسب کند. در حال حاضر هیچ کدام از این دو بازیکن برنامه‌ای برای خروج از نیوکمپ ندارند اما خروج این دو بازیکن و کسب درآمد می‌تواند کمک ویژه‌ای به اقتصاد ضعیف باشگاه کاتالانی بنماید.

در مورد کلمنت لنگلت شکی وجود ندارد که شانس اول فروش باشد؛ مدافع ملی‌پوش فرانسوی در ترکیب کاتالان‌ها جایگاه ثابتی ندارد. او چپ پا بوده، قدرت بالایی در بازی‌سازی و دفاع کردن دارد و به نوعی نیوکاسل یونایتد با مدیران عرب خود، دیوانه جذب این بازیکن هستند و به نظر می‌رسد که هیچ مشکل مالی نیز وجود ندارد. آن‌ها پیش‌تر در ژانویه برای جذب کلمنت لنگلت تلاش کردند اما لنگلت به علت این‌که از پروژه و آینده این باشگاه بی‌خبر بود، پیشنهاد آن‌ها را رد کرد اما حالا همه باور دارند که نیوکاسل یونایتد به زودی یک باشگاه بزرگ در لیگ برتر انگلیس خواهد بود. نتایج این تیم نیز اخیرا بسیار عالی بوده است.

در مورد سرجینیو دست، او پیشنهادی از موناکوی فرانسه داشت؛ هر چند که حالا در تیم ژاوی هرناندز عملکرد خوبی نشان می‌دهد. سرجینیو دست قطعا در صورت ترک بارسلونا می‌خواهد در باشگاهی باشد که در اروپا بازی می‌کند تا به پیشرفت خود ادامه دهد و حالا آرام آرام وارد لحظات سرنوشت‌ساز بازار خواهیم شد.

بارسلونا برای رسیدن به اهدافش نیاز به چند فروش خوب دارد.

9404