انتقال مدافع راست بارسلونا به ولورهمپتون قطعی شد؛ کاتالان ها در دوراهی

انتقال مدافع راست بارسلونا به ولورهمپتون قطعی شد؛ کاتالان ها در دوراهی

خبرگزاری فوتبالی - نلسون سمدو مدافع راست پرتغالی بارسلونا پس از کش و قوس های بسیار تصمیم گرفته که راهی تیم ولورهمپتون شود هر چند که هنوز مبلغ این انتقال مشخص نیست.

به گزارش فوتبالی، نیاز به پول و علاقه بارسلونا به جذب سرجینیو دست باعث شده تا جدایی سمدو در فاصله دو هفته به پایان نقل و انتقالات نهایی شود. سمدو که در جام خوان گامپر هم بازی نکرد حالا آماده ترک نیوکمپ می شود و وکیلش ژرژ مندس کار انتقالش به ولورهمپتون را نهایی کرده است.

سمدو فصل گذشته می خواست بارسلونا را ترک کند و اتلتیکو به دنبالش بود اما انتقال گریزمان باعث شد تا رابطه بارسا و اتلتیکو به هم بخورد. در حقیقت بارسلونا برای فروش نلسون 50 میلیون یورو خواست که اتلتیکو حاضر به پرداختش نشد. مدیران بارسلونا بعد از آن به سمدو وعده افزایش دستمزد را دادند، وعده ای که هرگز عملی نشد. حالا سرجی روبرتو جایگاه خود را در پست دفاع راست قطعی کرده است و سمدو به جدایی فکر می کند.

بارسلونا حالا تصمیم گرفته است که سرجینیو دست مدافع راست آژاکس را به خدمت بگیرد. این بازیکن 19 ساله پاسپورت آمریکایی و هلندی را دارد. بارسا در نظر دارد که این بازیکن را به صورت قرضی با بند خرید قطعی در تابستان بعدی به خدمت بگیرد. البته مشکل این جاست که بایرن مونیخ هم دست را می خواهد و به همین خاطر این انتقال آسان نیست. در چنین شرایطی بارسا به عنوان گزینه دوم به جذب امرسون مدافع کناری بتیس فکر می کند. امرسون به صورت قرضی از بارسلونا به بتیس رفته که کاتالان ها می توانند با سه میلیون یورو او را برگردانند.

4125