مقاصد احتمالی سه بازیکن مازاد بارسلونا

مقاصد احتمالی سه بازیکن مازاد بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - با پایان سال 2021، مدیران بارسلونا سخت در تلاش هستند تا بازیکنان مازاد را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بفروشند تا جا برای خریدهای جدید مشخص شود.

به گزارش فوتبالی، یکی از بازیکنانی که به هیچ وجه مورد علاقه ژاوی نیست، فیلیپه کوتینیو بازیکن برزیلی و گران ترین بازیکن تاریخ بارسلونا است. کوتینیو سالی 22 میلیون یورو با احتساب مالیات دستمزد می گیرد و هنوز یک سال دیگر از قراردادش مانده است. بارسا سخت در تلاش است تا او را بفروشد تا حداقل از پرداخت دستمزد نجومی وی معاف شود. به نظر می رسد که مقصد احتمالی بازیکن برزیلی در لیگ انگلیس باشد. در ابتدا از تیم هایی نظیر نیوکاسل و لیورپول بهخ عنوان گزینه های وی اسم برده می شد اما حالا موندودپورتیوو گزارش داده است که وکلای کوتینیو با باشگاه اورتون ملاقات کرده اند. کوتینیو با توجه به سابقه حضورش در لیورپول اگر به اورتون برود به خائن بزرگ شهر تبدیل می شود . بازیکن برزیلی امسال فقط 608 دقیقه بازی کرده که ژاوی به او علاقه ای ندارد.

کلمنت لنگله مدافع فرانسوی نیز می تواند مثل کوتینیو راهی لیگ انگلیس شود. در حقیقت گفته می شود که کونته سرمربی تاتنهام به جذب این مدافع فرانسوی علاقمند است. در حال حاضر مدیران رئال ترجیح می دهند که اومتیتی را بفروشند اما اگر برای ساموئل مشتری پیدا نشود، احتمال جدایی لنگله وجود دارد.

سرجینیو دست مدافع آمریکایی دیگر بازیکنی است که در لیست مازاد بارسا قرار دارد که گفته می شود که بایرن مونیخ به خرید وی علاقمند است.

4125