هافبک مشکل‌ساز بارسلونا راهی اورتون می‌شود؟

هافبک مشکل‌ساز بارسلونا راهی اورتون می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - فیلیپه کوتینیو، هافبک حال حاضر بارسلونا که سابقه بازی در بایرن مونیخ و لیورپول را هم دارد، در صدر لیست فروش بارسلونا قرار دارد و اکنون گفته شده که اورتون از مشتری های اوست.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا برای اینکه بتواند اوضاع مالی خود را بهبود ببخشد باید چند تا از بازیکنان خود را به فروش برساند که فیلیپه کوتینیو یکی از آن هاست چرا که این بازیکن بند های عجیب و غریبی در قرارداد خود دارد که به بارسلونا از نظر مالی ضرر می رساند و بارسا را به لیورپول بدهکار می کند و آبی و اناری پوشان همچنان باید بابت این بازیکن به لیورپول که کوتینیو را از آنجا خریده اند، پول بدهند.

اکنون به گفته روزنامه سان، اورتون با پیشنهادی 40 میلیون یورویی به دنبال به خدمت گرفتن فیلیپه کوتینیو است و می خواهد این هافبک را با چنین قیمتی بخرد. طبیعتا این قیمت پایین تر از قیمتی است که بارسلونا کوتینیو را از لیورپول خریده بود اما آبی و اناری پوشان در حال حاضر به پول نیاز دارند و در شرایطی هستند که مجبور هستند برخی از بازیکنان خود را به فروش برسانند و بازیکنی مثل کوتینیو که از نظر مالی برای این تیم مشکل‌ساز بوده است، اولویت دارد.

1470