عکس؛ شوخی دستی مسی با سرجینیو دست در تمرین!

عکس؛ شوخی دستی مسی با سرجینیو دست در تمرین!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا، به تازگی از مصدومیت ریکاوری کرده  و به تمرینات تیمش بازگشته است. او بازی بارسلونا مقابل رئال سوسیداد در مرحله‌ی نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا را به علت مصدومیت از دست داده بود و اکنون حدس و گمان های زیادی پیرامون حضور یا عدم حضورش در دیدار فینال سوپرجام مقابل اتلتیک بیلبائو وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در آخرین تمرینات بارسلونا برای بازی مقابل اتلتیک بیلبائو در فینال سوپرجام اسپانیا حضور داشت. او در این تمرینات روحیه‌ی خوبی داشت به طوری که با سرجینیو دست، مدافع راست بارسلونا، شوخی کرد و با دستانش، ساعد و مچ دست او را فشار داد و این حرکتش باعث شد که دست بخندد و به همراه لئو مسی چهره‌ای خندان به خود بگیرند و اوقات خوشی را در تمرینات سپری کنند.

فوق ستاره آرژانتینی در تابستان گذشته قصد ترک بارسلونا را داشت اما در نهایت تصمیمش عوض شد و در این تیم ماند. در هر صورت باید دید که شرایط برای لیونل مسی و بارسلونا در بازی این تیم مقابل اتلتیک بیلبائو در فینال این دوره از رقابت‌های سوپرجام اسپانیا به چه شکل پیش خواهد رفت و مسی حاضر خواهد بود یا خیر.

1470