بررسی وضعیت دو مدافع مصدوم بارسلونا در آستانه ال‌کلاسیکو

بررسی وضعیت دو مدافع مصدوم بارسلونا در آستانه ال‌کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی - در جریان دیدار برگشت دو تیم بارسلونا و گالاتاسرای که با برتری دو بر یک بلوگرانا به پایان رسید، سرجینیو دست، دفاع کناری سمت راست کاتالان‌ها با ناراحتی و درد و به کمک هم‌تیمی خود، گاوی، زمین مسابقه را ترک کرد و به هتل رفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خاوی میگل، روزنامه‌نگار سرشناس و خبرنگار معتبر نشریه اسپانیایی آ اس چاپ مادرید و همچنین رادیو کاتالونیا، نخستین احساسات در مورد سرجینیو دست، دلگرم کننده نیست. این بازیکن بعد از بازگشت از ترکیه به شهر بارسلون اسپانیا قطعا تست‌های بیشتری را پشت سر گذاشته است؛ اما شواهد و قرائن این‌چنین نشان می‌دهند که این بازیکن چند هفته از میادین مسابقات دور خواهد بود.

رادیو کاتالونیا هم در یکی از جدیدترین گزارش‌های خود مدعی شده است که احساسات در مورد سرجینیو دست اصلاً مثبت نیست و حدس کادر پزشکی باشگاه بارسلونا در خصوص آسیب‌دیدگی این بازیکن ملی‌پوش، پارگی عضله در ناحیه همسترینگ چپ می‌باشد.

خاوی میگل هم‌چنین درباره مصدومیت جرارد پیکه نیز چنین گزارش داده است که این مدافع ملی‌پوش اسپانیایی چند هفتهای است که از مصدومیت در مجرای چپ خود رنج می‌برد. قصد تیم پزشکی باشگاه بارسلونا این است که از زمان موجود در وقفه برگزاری رقابت‌های بین‌المللی و فیفا دی‌ها که در جریان آن، مسابقات باشگاهی تعطیل خواهد بود، برای بهبود آسیب‌دیدگی جرارد پیکه استفاده کند.

دست بعد از مسابقه برگشت مقابل گالاتاسرای در چهارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، روی شانه‌های گاوی به هتل محل اقامت تیم در ترکیه رفت.

9404