کارشناس داوری: پنالتی ایبار مقابل بارسلونا سوخت

کارشناس داوری: پنالتی ایبار مقابل بارسلونا سوخت

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا در مقابل ایبار تن به تساوی داد اما صحنه های بازی با قضاوت آلبرولا روخاس خالی از جنجال نبود.

به گزارش فوتبالی، اولین جنجال بازی بارسلونا و ایبار در دقیقه هفتم بازی رخ داد، زمانی که بیگاس مدافع ایبار روی آرائوخو خطا کرد. داور بازی در ابتدا پالتی نگرفت اما با بازبینی داور ویدیویی تصمیم خود را تصحیح کرد. ایتورالده گونزالس کارشناس داوری رادیو کادنا سر اعتقاد دارد که داور باید در همان نگاه اول پنالتی را می گرفته است. وی گفت:" از نظر من پنالتی بود چرا که بازیکن مدافع پای بازیکن حریف را زد." البته این صحنه تاثیری در نتیجه نگذاشت چرا که بریتویت پنالتی را از دست داد.

ایتورالده البته اعتقاد دارد که روخاس در دقیقه 36 مرتکب اشتباه شده و پنالتی لنگله روی اینوی را نگرفته است. وی اظهار داشت:" لنگله پنالتی کرد. او دیر به اینوی رسید و روی بازیکن ژاپنی خطا کرد. او در ابتدا یک خطا کرد که داور ترجیح داد بازی ادامه پیدا کند اما خطای صحنه دوم باید پنالتی گرفته می شد. لنگله روی اینوی مرتکب  پنالتی شد."

از طرفی ایتورالده اعتقاد دارد که روخاس در دقیقه 89 نیز مرتکب یک اشتباه دیگر شده است. در حقیقت رسیو روی این صحنه روی جونیور فیرپو خطا کرد. هافبک ایبار کارت زرد داشت و روی این صحنه باید کارت زرد دوم را می گرفت و اخراج می شد. ایتورالده در این باره توضیح داد:" در دقیقه 89، آلبرو روخاس باید به رسیو به علت خطا روی فیرپو کارت قرمز نشان می داد. البته کارت قرمز مستقیم نداشت اما باید کارت زرد دوم را نشان می داد."

4125