ژاوی به سران بارسلونا اعلام کرد؛ دی‌یونگ غیرقابل فروش اما تراشتگن شاید!

ژاوی به سران بارسلونا اعلام کرد؛ دی‌یونگ غیرقابل فروش اما تراشتگن شاید!

پایگاه خبری فوتبالی - بر اساس آخرین گزارش‌ها و اطلاعات منتشر شده توسط منابع و نشریات اسپانیایی به خصوص رسانه‌های کاتالونیایی، دروازه‌بان ملی‌پوش آلمانی کاتالان‌ها می‌خواهد که با آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون باقی بماند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپانیایی موندو دیپورتیوو، مدیران و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا به شدت در حال کار بر روی تعیین و تقویت ترکیب این تیم کاتالانی برای رقابت‌های فصل بعدی اروپا و اسپانیا هستند. بر همین اساس، گفته می‌شود که تیم فوتبال بارسلونا در خطوط دفاعی و میانی و هم‌چنین خط حمله تقویت خواهد شد اما برخی بازیکنان کنونی این تیم کاتالانی نیز ممکن است از جمع شاگردان ژاوی هرناندز خارج شده و از نیوکمپ بروند. ژاوی هرناندز، سرمربی جوان و اسپانیایی کاتالان‌ها فرنکی دی‌یونگ هلندی را غیر قابل فروش دانسته و اعلام کرده است. بر همین اساس و با نظر شخص ژاوی هرناندز، به نظر می‌رسد که این هافبک خوش نقش هلندی نباید به فروش برسد و بازیکنانی چون کلمنت لنگلت، مدافع ملی‌پوش دانمارکی تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا می‌توانند که از ترکیب این تیم کاتالانی خارج و نیوکمپ را ترک کنند.

مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بارسلونای اسپانیا هر چند هنوز نیز اعتماد ژاوی هرناندز را همراه خود دارد، اما سرمربی جوان و اسپانیایی کاتالان‌ها در عین حال می‌گوید که نیاز به حضور یک دروازه‌بان دوم خوب هم برای قرار گرفتن در فهرست بازیکنان تیمش برای رقابت‌های فصل آینده وجود دارد تا عملکرد دروازه‌بان ملی‌پوش آلمانی با وجود داشتن یک رقیب آماده و سرحال روی نیمکت ذخیره‌های تیم، فراز و نشیب زیادی نداشته باشد.

یاسین بونو از باشگاه سویا، لوئیس ماکسیمیانو از تیم گرانادا، ایلان مسلیه فرانسوی از تیم لیدز یونایتد انگلستان، آلبان لافونت از باشگاه نانت فرانسه، مارتین فن‌ده‌وورت از تیم خنک بلژیک و بارتومی دراگوفسکی از باشگاه فیورنتینای ایتالیا همگی در رادار باشگاه بارسلونای اسپانیا جهت حضور در ترکیب آبی و اناری پوشان این شهر بندری برای در دست گرفتن پست دروازه‌بانی دوم این تیم اسپانیایی هستند. مارک آندره تراشتگن اخیراً قرارداد خود با باشگاه بارسلونای اسپانیا را تا ژوئن سال 2025 میلادی تمدید کرده است و گزینه بند فسخ موجود در قرارداد جدید این دروازه‌بان ملی‌پوش آلمانی با تیم کاتالانی نیز مبلغی معادل با رقم پانصد میلیون یورو است.

9404