سنگربان آلمانی در پشت پرده اخراج ژاوی هرناندز!

سنگربان آلمانی در پشت پرده اخراج ژاوی هرناندز!

پایگاه خبری فوتبالی- مارک آندره ترشتگن پس از شکست سنگین مقابل خیرونا به نمایندگی از بازیکنان بارسلونا با مدیران جلسه‌ای برگزار کرد.

به گزارش فوتبالی، در این روزها اخبار زیادی حوالی باشگاه بارسلونا شنیده می‌شود. رسانه‌ها مدعی شده‌اند ژاوی هرناندز دیگر مورد اعتماد سران باشگاه نیست و خوان لاپورتا تصمیم دارد تا هرچه‌سریع‌تر این سرمربی اسپانیایی را از کار برکنار کند. گفته می‌شود روابط بد ژاوی با بازیکنان یکی از عوامل اصلی تغییر موضع لاپورتا بوده است.

به گزارش رادیو کاتالونیا، پس از شکست سنگین مقابل خیرونا مارک آندره ترشتگن به نمایندگی از بازیکنان تیم از مدیران درخواست کرد تا جلسه‌ای ترتیب داده شود. سنگربان آلمانی در جلسه با مدیران که با حضور خود خوان لاپورتا هم همراه بود گزارش داد که بازیکنان از عملکرد کادر فنی رضایت ندارند.

او در ادامه گفت که بازیکنان از این‌که در کنفرانس‌های مطبوعاتی ژاوی هرناندز مورد هدف قرار می‌گیرند خوشحال نیستند و احساس می‌کنند سرمربی تیم سعی دارد مشکلات را بر دوش بازیکنان بگذارد. گفته می‌شود که این گزارش تاثیر بسزایی در تغییر نظر خوان لاپورتا داشت، چرا که او نمی‌خواهد بازیکنان تیمش احساس سرخوردگی و ناراحتی داشته باشند.

چندی پیش خبری منتشر شده بود که رافینیا، وینگر برزیلی بارسلونا نیز با ژاوی هرناندز به مشکل خورده است. رسانه‌ها نام چند بازیکن دیگر از جمله لواندوفسکی و ویتور روکی را هم منتشر کردند که از کادر فنی راضی نیستند.

گفته می‌شود ژاوی فاصله زیادی تا جدایی از بارسلونا ندارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد هانسی فلیک تا هفته‌های آینده به‌عنوان سرمربی بعدی بارسلونا معرفی می‌شود.

1428