برنامه ژاوی برای آینده سرجی روبرتو مشخص شد

برنامه ژاوی برای آینده سرجی روبرتو مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - احتمال دارد که مدافع کناری اسپانیایی آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون از جمع شاگردان ژاوی هرناندز در نیوکمپ جدا شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، ژاوی هرناندز، سرمربی جوان و اسپانیایی کاتالان‌ها می‌خواهد که سرجی روبرتو بعد از رقابت‌های فصل جاری لالیگای اسپانیا نیز در باشگاه بارسلونا به کار خود ادامه دهد.

سرمربی جوان بارسلونا قصد دارد که از سرجی روبرتو به عنوان مدافع کناری سمت راست و همچنین در خط میانی به عنوان هافبک کناری سمت راست استفاده کند. به این ترتیب و با این تفاسیر، سرجی روبرتو به عنوان بازیکنی همه کاره و چند پسته در رقابت‌های فصل آینده لالیگای اسپانیا در تیم بارسلونا حضور خواهد داشت و به کار خود ادامه خواهد داد.

مدیران و مسئولان باشگاه بارسلونا در هفته‌های پیش رو درباره آینده سرجی روبرتو در این تیم با این بازیکن و نمایندگان او صحبت خواهند کرد و انتظار می‌رود که این بازیکن ملی‌پوش اسپانیایی با موضوع مهم و اساسی باشگاه کاتالانی یعنی موضوع کاهش حقوق و دستمزد خود در این تیم نیز موافقت کند.

سرجی روبرتو، مدافع - هافبک 30 ساله تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه بارسلونا از آکادمی لاماسیا به بارسلونا آمده است و از آن زمان تاکنون این بازیکن سیصد و شانزده مرتبه با پیراهن آبی و اناری رنگ تیم بزرگسالان بارسلونا در میادین مسابقات گوناگون حاضر شده است.

9404