پیراهن شماره 7 منچستریونایتد، بر تن پسر کریستیانو رونالدو (عکس)

پیراهن شماره 7 منچستریونایتد، بر تن پسر کریستیانو رونالدو (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- پسرِ فوق‌ستاره پرتغالی شیاطین سرخ، پس از اولین قرارداد با این باشگاه پیراهن شماره 7 را انتخاب کرده است.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد رسما با کریستیانو جونیور، پسر کریستیانو رونالدو، قرارداد امضا کرد. این اتفاق تنها چند روز پس از انتشار تصویری که او را درحال تمرین کنار پدرش در تعطیلات زمستانی نشان می‌داد، رقم خورد.

ژست گرفتن کریستیانو جونیور، برای عکس‌های رسمی با پیراهن مشهور شماره 7 پدرش در منچستریونایتد، قصد او برای ادامه دادن راه پدرش، به‌عنوان برنده 5 توپ طلا، را تایید می‌کند.

کریستیانو جونیور قرار است همراه با گابریل جوان، بازیکن مستعدی که پیش از این با بِرند پوشاک نایک قرارداد اسپانسرینگ امضا کرده است، به تیم زیر 11 سال منچستریونایتد ملحق شود.

کریستیانو جونیورر

گابریل که پیراهنی به نام خود و با شماره 10 بر دست داشت، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: "خوشحالم که بالاخره امضای قراردادم با باشگاه انجام شد، بهتر از آن اینکه در کنار هم‌تیمی هایم هستم".

کریستیانو رونالدو هنوز درباره خبر پیوستن پسرش به باشگاه منچستریونایتد اظهار نظری نکرده است، اما مادر کریستیانو جونیور، جورجینا رودریگز عکس‌هایی در اینستاگرام با این عنوان منتشر کرده است: "رویاهایمان را با هم دنبال می‌کنیم. مامان تو را دوست دارد".

باید منتظر ماند و دید، واکنش فوق ستاره پرتغالی شیاطین سرخ به پیوستن پسرش به این باشگاه چه خواهد بود.

9719