تبریکات همه جانبه برای تولد 9 سالگی کریستیانو جونیور

تبریکات همه جانبه برای تولد 9 سالگی کریستیانو جونیور

سایت رسمی فوتبالی- اعضای خانواده کریستیانو رونالدو همگی تولد کریستیانو جونیور، فرزند ارشد ستاره پرتغالی یوونتوس را تبریک گفته اند. کریستیانو جونیور حالا نهمین سالگرد تولدش را در جمع خانواده جشن گرفته و اعضای خانواده تک تک تولد او را در شبکه های اجتماعی نیز تبریک گفته اند.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو با انتشار تصویری از خودش در کنار پسرش در استخر نوشت:« کلی تبریک پسرم! همین پسر زیبایی که تا الان بودی، بمان. پدرت به تو واقعا افتخار می کند. امیدوارم که روز شادی داشته باشی. پدرت تو را خیلی دوست دارد.»

جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو هم با انتشار تصویری از کریستیانو جونیور با کیک تولدش که تصویر یک توپ فوتبال است، برای او نوشت:« این روز خاص وزیبا را اینگونه به پایان بردیم. تولد مبارک شاهزاده خانه. دوستت داریم.»

از سوی دیگر، کاتیا خواهر کریس رونالدو و عمه کریس جونیور هم با انتشار ویدیویی از کریس جونیور و پسرش، تولد او را تبریک گفت و نوشت:« عشق، محبت و احساسی بی پایان است که وقتی به این مرد کوچک که خدا او را به ما هدیه داد فکر می کنم، به جریان می افتد. نه سال با تو بودیم. شاید فرزندم نباشی ولی مثل فرزندم دوستت دارم.»

در نهایت خانم دلورس آوئیرو، مادر کریستیانو رونالدو هم تولد 9 سالگی کریس جونیور را اینگونه تبریک گفت:« همیشه درکنارت خواهم بود؛ تو را راهنمایی خواهم کرد و به تو محبت خواهم کرد. مرسی که نوه خوب و عزیز من هستی. خیلی دوستت دارم.»

6363