چالش‌های کریستیانو رونالدو در سال 2019

چالش‌های کریستیانو رونالدو در سال 2019

سایت رسمی فوتبالی – کریستیانو رونالدو شیفته افتخارات فردی است و به همین خاطر نبردن توپ طلا می تواند اتفاق ناخوشایندی برای وی به شمار برود. رونالدو همواره نشان داده که شیفته جوایز فردی است. 

به گزارش فوتبالی، رونالدو می خواهد در سال 2019 دوباره با درخشش در یوونتوس و کسب عناوین قهرمانی، جوایز فردی را ببرد و البته باید چالش های مهمی را پشت سر بگذارد.

رونالدو می تواند تبدیل به اولین بازیکن تاریخ شود که در سه لیگ بزرگ اروپایی آقای گل می شود. وی تا کنون در لیگ برتر انگلیس و لالیگای اسپانیا آقای گل شده و در حال حاضر هم صدرنشین جدول گلزنان لیگ ایتالیاست. این بازیکن در حال حاضر 14 گل زده یعنی یکی بیشتر از پیونتک، مهاجم لهستانی جنوا. تا کنون کاوانی، ایبراهیموویچ، ژکو، تونی، ویری و لوئیز سوارز مثل رونالدو در دو لیگ بزرگ آقای گل شده اند اما هیچ بازیکنی نتوانسته در سه لیگ، آقای گلی را کسب کند.

از طرفی کریستیانو می تواند تبدیل به اولین بازیکن تاریخ شود که در اولین فصلش هم اسکودتو را می برد و هم آقای گل می شود. همچنین شماره هفت یوونتوس می تواند به رکورد قهرمانی در سه تا از پنج لیگ بزرگ اروپا دست یابد.

رونالدو در حال حاضر آقای گل تاریخ چمپیونزلیگ است که امیدوار است در یووه ششمین قهرمانی خود در این تورنمنت را کسب کند و در کنار پاکو خنتو تبدیل به تنها بازیکنان تاریخ شوند که شش بار فاتح مهمترین تورنمنت باشگاهی اروپا شوند. از طرفی رونالدو می تواند در کنار سیدورف و اتوئو به رکورد قهرمانی اروپا با سه تیم مختلف دست یابد.