دنی آلوز بهترین دفاع راست تاریخ است

دنی آلوز بهترین دفاع راست تاریخ است

پایگاه خبری فوتبالی - ژائو کانسلو ستاره پرتغالی منچسترسیتی، دنی آلوز را بهترین دفاع راست تاریخ فوتبال خطاب کرد. 

به گزارش فوتبالی، درخشش دنی آلوز در لباس بارسلونا غیرقابل انکار است. او در زمانی که بارسلونا به اوج خود رسیده بود، یکی از ارکان اصلی بلوگرانا در قهرمانی‌ها بود و به مدت 6 سال، هیچ جانشینی برای آلوز در پست دفاع راست وجود نداشت. او در حال حاضر 38 سال سن دارد و در بازگشت به بارسلونا، بسیار مفید واقع شده است. آلوز در آخرین بازی بارسا مقابل اتلتیکو مادرید، یک گل زد و یک پاس گل نیز داد تا نقش اساسی در پیروزی 4-2 تیمش مقابل روخی بلانکوس ایفا کند. 

به نقل از منچسترایونینگ نیوز، کانسلو زیر نظر پپ گواردیولا، به اوج دوران بازی خود رسیده است و علیرغم بازی در پست غیرتخصصی‌اش، یکی از بهترین مدافعین کناری دنیاست. او در گفت و گویی با وبسایت رسمی سیتی گفت: "زمانی که 6 سالم بود، در خیابان‌ها با بچه‌های بزرگ‌تر از خودم فوتبال بازی می‌کنم. همیشه برای فوتبال بازی کردن ذوق و شوق داشتم. وقتی که جوان بودم از مادرم می‌خواستم که برایم توپ فوتبال بخرند."

"اسطوره دوران کودکی‌ام، دنی آلوز است. به خاطر سنم، نمی‌توانستم بازی‌های زیادی از کافو تماشا کنم، اما از نظر من، دنی آلوز بهترین دفاع راست تاریخ فوتبال است. من طرفدار او هستم."

4416