آخرین خبرها از آینده مدافع دانمارکی چلسی و حضورش در مونیخ

آخرین خبرها از آینده مدافع دانمارکی چلسی و حضورش در مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - جدی ترین نامی که به عنوان جانشین نیکلاس زوله در بایرن مونیخ یاد می شود، آندریاس کریستنسن دانمارکی است اما هزینه انتقال و شرایط چلسی به چه صورت است؟

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی و شبکه اسکای، بعد از آن که بایرن مونیخ داوید آلابا را به صورت رایگان از دست داد، اکنون نیکلاس زوله نیز به صورت آزاد مونیخ را ترک خواهد کرد. البته مقصد آتی ملی پوش بایرن مونیخ در حال حاضر مشخص نیست.

بعد از قطعی شدن خروج نیکلاس زوله، صحبت های زیادی در مورد جانشین او مطرح شد که نام آندریاس کریستنسن در بالای لیست است. این بازیکن دانمارکی در تابستان به صورت آزاد در دسترس می باشد. او به همراه چلسی قهرمان اروپا شد و توانایی قابل توجهی دارد. اما بنا به گزارش شبکه اسکای، آیا بایرن مونیخ می تواند در موضوع دستمزد به توافق دست پیدا کند. 

گزارش رسانه ها می گوید که بایرن مونیخ به نیکلاس زوله پیشنهاد 10 میلیون یورو دستمزد سالانه را داده بود که مورد پذیرش این بازیکن واقع نشد. آندریاس کریستنسن در چلسی پنج میلیون خالص دریافتی دارد و پیشنهاد 7.5 میلیون یورویی چلسی را رد کرده است. از این رو به نظر می رسد که او با کمتر از 10 میلیون یورو حاضر به امضای قرارداد نیست؛ مبلغی که بایرن مونیخ برای نیکلاس زوله در نظر گرفته بود.

البته تمدید قرارداد از سوی چلسی هنوز پابرجاست و در گزارش یاد شده ادامه‌ی کار او را با تیم لندنی دور از ذهن نیست. اما در سوی دیگر ممکن است او اولویت اول چلسی نباشد. یکی به دلیل آن که قرارداد آنتونیو رودیگر نیز در حال پایان است و از طرف دیگر بحث ژول کونده از باشگاه سویا دوباره داغ شده است. حتی می توان در نظر گرفت که چلسی به فکر جذب نیکلاس زوله باشد.

9404