رقابت دو غول آلمانی با دو غول اسپانیایی بر سر جذب مدافع چلسی

رقابت دو غول آلمانی با دو غول اسپانیایی بر سر جذب مدافع چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ هم به جمع مشتریان آندریاس کریستنسن پیوست و بدین ترتیب رقابت دو غول آلمانی با دو غول اسپانیایی برای جذب مدافع دانمارکی چلسی انگلیس به جریان افتاد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، آندریاس کریستنسن مورد توجه مدیریت باشگاه بایرن مونیخ قرار دارد و به نظر می‌ رسد که بوندسلیگایی‌ ها قصد به خدمت گرفتن مجدد این مدافع ملی پوش دانمارکی را داشته باشند. بعد از لینک شدن آندریاس کریستنسن، مدافع دانمارکی آبی های لندنی به بروسیا دورتموند آلمان، حالا خبر از علاقه‌ی دیگر باشگاه آلمانی یعنی بایرن مونیخی ها به این بازیکن هم به گوش می‌ رسد. به گزارش فوسبال ترانسفرز و به نقل از نشریات ایتالیایی، مدیریت باشگاه بایرن مونیخ آلمان شدیداً به این بازیکن دانمارکی علاقه‌ مند است.

البته دو باشگاه اسپانیایی به نام های بارسلونا و اتلتیکو مادرید هم از لالیگا خواهان این بازیکن ملی پوش چلسی هستند و دو رقیب خوب برای دو غول آلمانی در این مسیر به حساب می‌ آیند. قرارداد فعلی آندریاس کریستنسن با آبی های لندنی تا پایان فصل تابستان ۲۰۲۲ میلادی اعتبار دارد و به همین خاطر، شاید این بتواند جایگزین مناسب و خوبی برای نیکلاس زوله، مدافع آلمانی باواریایی ها باشد که در آستانه‌ی جدایی و ترک مونیخ قرار دارد. آندریاس کریستینسن مابین سال‌ های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ میلادی در باشگاه بروسیا مونشن گلادباخ آلمان حضور داشت و روزهای موفقی را در این تیم و در لیگ بوندسلیگای آلمان پشت سر گذاشته است.

9404