بایرن‌مونیخ و آغاز مذاکرات با مدیر برنامه‌های مدافع آلمانی چلسی

بایرن‌مونیخ و آغاز مذاکرات با مدیر برنامه‌های مدافع آلمانی چلسی

پايگاه خبری فوتبالی - بر خلاف شایعات منتشر شده، بایرن مونیخ هنوز برای جذب مدافع آلمانی آبی های لندنی شانس دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، با شروع سال جدید باشگاه ها می توانند با بازیکنانی که قراردادشان در فصل تابستان آینده به اتمام می رسد، مذاکره کنند.

آنتونیو رودیگر، مدافع تیم ملی فوتبال آلمان در فصل تابستان آینده قراردادش با چلسی تمام می شود و بر همین اساس می تواند با تیم های خواهانش مذاکره کند.

بایرن مونیخ یکی از تیم های خواهان آنتونیو رودیگر است؛ با این حال گفته می شود رئال مادرید اسپانیا بخت اصلی جذب این بازیکن خط دفاعی آبی های لندن است.

طبق گزارش اسکای، مدیریت باشگاه بایرن مونیخ، به همراه چند تیم دیگر مذاکرات خود را با مدافع مستحکم و آلمانی چلسی انگلیس آغاز کرده اند.

بر این اساس، گفته می شود که رئال مادرید اسپانیا، پاری سن ژرمن فرانسه، بایرن مونیخ آلمان و یوونتوس ایتالیا تیم هایی هستند که با ایجنت آنتونیو رودیگر در حال مذاکره هستند تا برای امضای پیش قرارداد به توافق برسند.

با این تفاسیر، بحث خروج آنتونیو رودیگر از چلسی صد درصد منتفی نیست. توماس توخل به آنتونیو رودیگر که هموطن خودش هم می باشد، اعتقاد خاصی دارد و این بازیکن در این فصل بیست بازی در لیگ برتر فوتبال جزیره انجام داده که بیش از سایر بازیکنان چلسی است.

9404