اتفاقی که پروژه جذب کاوانی را تعلیق کرد؛ علاقه بارسلونا به مدافع چلسی

اتفاقی که پروژه جذب کاوانی را تعلیق کرد؛ علاقه بارسلونا به مدافع چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع ملی پوش دانمارکی که عضو تیم چلسی انگلستان است، اخیرا به عنوان یکی از گزینه های هدف آبی و اناری ها برای تقویت خط دفاعی تیم خودشان در پنجره‌ی نقل و انتقالات زمستانی پیش رو قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از متئو مورنو، خبرنگار سرشناس نشریات و رسانه های اسپانیایی و نزدیک به باشگاه بارسلونا، کاتالان ها مدت هاست که شرایط به خدمت گرفتن آندریاس کریستنسن، مدافع میانی تیم ملی فوتبال دانمارک و باشگاه چلسی انگلستان را پیگیری می کنند. با این اوصاف، بلوگرانا تنها باشگاهی نیست که وضعیت این بازیکن دانمارکی را زیر نظر قرار داده است. این منبع اسپانیایی همچنین اضافه می کند که هفته‌ی آتی برای آینده‌ی این جوان بیست و پنج ساله، هفته ای مهم و سرنوشت ساز خواهد بود. پیش از این، گزارش شده بود که مدیران بارسلونا انتقال ادینسون کاویانی، مهاجم اروگوئه ای منچستر یونایتد به نیوکمپ را به حالت تعلیق درآورده اند تا ابتدا به تقویت خط دفاعی آبی اناری ها فکر کنند. جدا از آندریاس کریستنسن، گفته می شود که مدیریت باشگاه کاتالانی به در اختیار گرفتن ماتیاس دلیخت، مدافع جوان و هلندی یوونتوس ایتالیا نیز به شدت علاقه مند است.

قرارداد فعلی مدافع دانمارکی با باشگاه چلسی تا جولای سال 2022 میلادی اعتبار خواهد داشت. در ماه ژانویه، آندریاس کریستنسن آزاد خواهد بود تا در مورد تعیین سرنوشت و آینده‌ی فوتبال خود با مدیران و نمایندگان سایر باشگاه های اروپایی نیز صحبت کند. این مدافع تیم ملی فوتبال دانمارک در رقابت های فصل جاری در هفده مسابقه با پیراهن آبی های لندنی به میدان رفته است که در نتیجه‌ی آن ها، موفق شده است که دو گل نیز در کارنامه‌ی خود طی این مدت به ثبت برساند.

9404