تماس‌های بایرن‌مونیخ با نماینده مدافع دانمارکی چلسی آغاز شد

تماس‌های بایرن‌مونیخ با نماینده مدافع دانمارکی چلسی آغاز شد

پایگاه خبری فوتبالی - مدیران باواریایی ها برای تقویت خط دفاعی این تیم در فصل بعد، نیم نگاهی به در اختیار گرفتن ملی پوش دانمارکی آبی های لندنی نیز دارند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی و آلمانی و همچنین رسانه‌ی Sport1، سران باشگاه بایرن مونیخ با توجه به خروج نیکلاس زوله در پایان رقابت های فصل جاری، به دنبال جذب یک مدافع میانی سطح بالا به عنوان جایگزین زوله می باشند. در شرایطی که از آنتونیو رودیگر، مدافع ملی پوش چلسی به علت آلمانی بودن وی و همچنین دنیس زکریا، هافبک سوئیسی بروسیا مونشن گلادباخ به دلیل دو پسته بودن وی به عنوان اصلی ترین گزینه های مدیریت بایرن مونیخ برای به خدمت گرفتن نام برده می شود، ادعاهایی از تماس سران باشگاه مونیخی با ایجنت و مدیر برنامه های آندرس کریستنسن دانمارکی نیز به گوش می رسد.

طبق این گزارش از Sport1، مدیریت باشگاه بایرن مونیخ از انتقال رایگان آندرس کریستنسن، مدافع مستحکم تیم ملی فوتبال دانمارک و باشگاه چلسی انگلستان در پایان رقابت های فصل جاری با خبر است و بر همین اساس، در ماه دسامبر میلادی طی تماسی با ایجنت و مدیر برنامه های این بازیکن ملی پوش، علاقه مندی خود را برای به خدمت گرفتن او اعلام کرده اند.

آندرس کریستنسن، مدافع اهل کشور دانمارک و بیست و پنج ساله است. این بازیکن که قیمتی در حدود مبلغ سی و پنج میلیون یورو در وب سایت معتبر ترانسفر مارکت دارد، با توجه به حضور قبلی خود در تیم بروسیا مونشن گلادباخ، با جو بوندسلیگا نیز آشناست. آندرس کریستنسن همچین سابقه‌ی حضور در پست هافبک دفاعی و مدافع کناری سمت راست را نیز در کارنامه‌ی دوران بازی حرفه ای خود دارد.

9404