دست رد اتلتیکو مادرید به سینه نیوکاسل؛ وینگر تکنیکی فروشی نیست

دست رد اتلتیکو مادرید به سینه نیوکاسل؛ وینگر تکنیکی فروشی نیست

پایگاه خبری فوتبالی - اتلتیکو مادرید قصد ندارد تا یانیک فریرا کاراسکو را در فاصله چند ساعت مانده به پایان پنجره نقل و انتقالاتی از دست بدهد. 

به گزارش فوتبالی، نیوکاسل و تاتنهام هاتسپر دو باشگاهی بودند که علاقه خود را به جذب کاراسکو اعلام کردند، اما در این راه به سد محکمی به نام دیگو سیمئونه برخورد کردند و این سرمربی آرژانتینی رسما اعلام کرد که وینگر بلژیکی، یکی از بازیکنان مهمش در این فصل است. 

به نقل از مارکا، ESPN مدعی است که کاراسکو در لیست نیوکاسل و تاتنهام قرار داشته و یک بند فسخ 60 میلیون یورویی در قرارداد او وجود دارد، اما با این حال، هیچ کدام از دو باشگاه تمایلی به پرداخت 60 میلیون یورو ندارند و روخی بلانکوس نیز نمی‌خواهد در این زمان محدود، یکی از بازیکنانش را بدون خرید جانشین، از دست بدهد. 

ESPN در ادامه ادعا می‌کند که کاراسکو 28 ساله هیچ علاقه‌ای به بازی کردن در لیگ برتر انگلیس ندارد و می‌خواهد در واندا متروپولیتانو بماند. وینگر بلژیکی در این فصل 29 بار برای اتلتیکو مادرید در تمامی رقابت‌ها به میدان رفته و موفق به ثبت آمار 2 گل و 6 پاس گل شده است. مدیر برنامه‌های این بازیکن نیز اذعان کرد که تمام فکر و ذهن موکلش فقط اتلتیکو مادرید است. 

4416