بارسلونا در آستانه خرید مهاجم اتلتیکو مادرید

بارسلونا در آستانه خرید مهاجم اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - ماتئو آلمنی مدیر فوتبال کنونی بارسلونا در پایان فصل از این تیم جدا می شود و به استون ویلا می رود اما به ژاوی هرناندز قول داده است که پیش از رفتنش تکلیف همه وعده هایی که به او داده را تعیین خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، آلمنی در تلاش است تا هر چه زودتر وعده هایش را عملی کند که یکی از این قول ها مربوط به خرید یانیک کاراسکو وینگر بلژیکی اتلتیکو مادرید است. در حقیقت رقم فسخ قرارداد این بازیکن شانزده میلیون یورو است اما آلمنی این انتقال را با ده میلیون یورو نهایی کرده است که البته ممکن است که بازیکنی از بارسا هم وارد انتقال شود.

ژاوی به شدت به سبک بازی کاراسکو علاقمند است و از خرید این بازیکن در پست بال چپ استقبال کرده به خصوص که آنسو فاتی و فران تورس در مسیر جدایی هستند. از سویی عبدالصمد الزلزولی نیز قرار است که به بارسا برگردد و بدین ترتیب عبده و یانیک برای حضور در پست بال چپ با هم رقابت خواهند کرد.  در سمت دیگر خط حمله نیز دمبله و رافینیا حضور خواهند داشت. ژاوی علاقه زیادی به وینگرهای تکنیکی و سرعتی دارد و بدین ترتیب چهار بازیکن برای دو پست در اختیار خواهد داشت.  کاراسکو بازیکنی باتجربه است که می تواند با سرعت و تکنیک خود به بارسا کمک کند.

از سویی آلمنی در نظر دارد که فران تورس را با خودش به استون ویلا ببرد که این نکته برای بارسا مفید است چرا که کاتالان ها به دنبال کاهش سقف دستمزد هستند تا برای بازگشت مسی جا باز کنند.

4125