یوفا ستاره اتلتیکو مادرید را نقره داغ کرد/ وینگر تکنیکی غایب بزرگ جدال با منچستریونایتد

یوفا ستاره اتلتیکو مادرید را نقره داغ کرد/ وینگر تکنیکی غایب بزرگ جدال با منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - یوفا تصمیم گرفت تا یانیک فریرا کاراسکو، وینگر بلژیکی اتلتیکو مادرید را 3 جلسه محروم کند و بدین ترتیب، او 2 دیدار حساس رفت و برگشت مقابل منچستریونایتد را از دست خواهد داد. 

به گزارش فوتبالی، در جریان آخرین دیدار مرحله گروهی روخی بلانکوس مقابل پورتو، کاراسکو بعد از گرفتن گردن اوتاویو، بازیکن پورتو و به زمین انداختنش، با کارت قرمز داور بازی روبرو شد و حالا جمعه شب، یوفا رای نهایی را درخصوص محرومیت این بازیکن صادر کرد. 

به نقل از مارکا، بند 15 از قوانین انضباطی یوفا می‌گوید که انجام حرکات غیر ورزشی توسط یک بازیکن در زمین، با محرومیت 3 جلسه‌ای روبرو خواهد شد و حالا این موضوع، دیگو سیمئونه و اتلتیکو مادرید را در وضعیت نابسامانی قرار داده است. این محرومیت باعث می‌شود تا یانیک کاراسکو هر دو دیدار رفت و برگشت مقابل شیاطین سرخ در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد. دیدار رفت در روز 23 فوریه در ورزشگاه واندامتروپولیتانو و دیدار برگشت در تاریخ 15 مارس در استادیوم الدترافورد برگزار خواهد شد. 

این اولین باری نیست که یوفا یکی از بازیکنان اتلتیکو را جریمه می‌کند. پیش از این آنتوان گریزمان به خاطر دریافت کارت قرمز مقابل لیورپول، دو بازی محروم شده بود که بعدها به یک بازی کاهش یافت. 

4416