مدافع اسبق اتلتیکو مادرید، یک گزینه جدی برای منچستریونایتد

مدافع اسبق اتلتیکو مادرید، یک گزینه جدی برای منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- ماریو هرموسو، در پایان فصل گذشته و با به اتمام رسیدن مدت قراردادش از اتلتیکو مادرید جدا شد و هنوز مقصد بعدی خود را انتخاب نکرده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از بازیکنان بدون تیم حال حاضر در فوتبال اروپا، ماریو هرموسو، مدافع اسپانیایی سابق باشگاه اتلتیکو مادرید است. بازیکنی که در آکادمی رئال مادرید پرورش پیدا کرد اما بخش قابل توجهی از دوران فوتبال خودش را در تیم رقیب هم‌شهری، یعنی اتلتیکو مادرید پشت سر گذاشت. هرموسو پس از سال‌ها حضور در اتلتیکو مادرید سرانجام با پایان یافتن مدت قراردادش با اتلتی از این تیم جدا شد.

این بازیکن پس از عدم تمدید قراردادش مورد توجه باشگاه‌های زیادی قرار گرفت. مدتی صحبت‌هایی در خصوص انتقال او به بارسلونا مطرح شد اما هرگز مذاکرات جدی برای انتقال هرموسو به بارسا انجام نشد. پیشنهاداتی که هرموسو از تیم‌های ایتالیایی دریافت کرد به مراتب جدی‌تر بود. ناپولی که با هدایت آنتونیو کونته به دنبال ایجاد تحولی عظیم در ترکیب خود است، برای خرید این بازیکن اقدام کرد. دو تیم شهر میلان، یعنی اینتر و میلان هم این مدافع چپ‌پا را زیر نظر دارند.

حالا اما منچستریونایتد هم به جمع مشتریان هرموسو اضافه شده است. به نقل از فابریزیو رومانو، ماریو هرموسو یک گزینه جدی برای منچستریونایتد است. او پس از جدایی از اتلتیکو مادرید همچنان به عنوان بازیکن آزاد در دسترس است، اما مدیران منچستریونایتد در حال حاضر خرید مزروعی از بایرن مونیخ را در اولویت قرار دادند.

منچستریونایتد در صورتی که هرموسو را جذب کند، احتمالا پرونده خرید ماتیس دلیخت را ببندد.

1428