هافبک مراکشی سابق منچستریونایتد در رادار اتلتیکو مادرید

هافبک مراکشی سابق منچستریونایتد در رادار اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- سوفیان آمرابات، هافبک مراکشی فصل گذشته منچستریونایتد پس از جدایی از جمع شیاطین سرخ به دنبال تیم دیگری می‌گردد و اتلتیکو مادرید می‌تواند یک گزینه برای او باشد.

به گزارش فوتبالی، یکی از هافبک‌های برتر جام جهانی 2022 قطر، سوفیان آمرابات بود. بازیکنی که به همراه تیم ملی مراکش یک تورنمنت فوق‌العاده را پشت سر گذاشت. در این جام مراکش موفق شد تبدیل به نخستین تیم آفریقایی شود که راهی مرحله نیمه نهایی می‌شود و توانست یک رکورد تاریخی را به نام خود کند.

او پس از درخشش در جام جهانی تلاش زیادی کرد تا فیورنتینا را در بازار نقل و انتقالات زمستانی ترک کند، اما مدیران فیورنتینا این اجازه را به او ندادند تا هافبک مستحکم مراکشی یک نیم‌فصل دیگر در جمع بنفش‌های فلورانس بماند. در نقل و انتقالات تابستانی اما دیگر کاری از دست سران باشگاه ایتالیایی ساخته نبود و آمرابات به صورت قرضی این تیم را ترک کرد و به منچستریونایتد پیوست، اما دوران او در جمع قرمزهای شهر منچستر چندان طولانی نشد و پس از یک فصل از این تیم جدا شد.

حالا گفته می‌شود سوفیان آمرابات به دنبال تیم جدیدی برای خود می‌گردد و حاضر نیست به فیورنتینا بازگردد. به نقل از سانتی آئونا، آمرابات یک گزینه برای اتلتیکو مادرید به حساب می‌آید. دیگو سیمئونه سبک بازی او را دوست دارد.

اتلتیکو مادرید پس از جذب کانر گلگر حالا تصمیم دارد تا یک هافبک دیگر نیز به خدمت بگیرد و کمربند خط میانی خود را با مثلث گلگر، دی پائول و آمرابات بیش از پیش مستحکم سازد.

1428