اولین خرید کهکشانی مالکان جدید نیوکاسل از مادرید می‌آید

اولین خرید کهکشانی مالکان جدید نیوکاسل از مادرید می‌آید

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که نخستین خرید کهکشانی مالکان و مدیران متمول سعودی که به تازگی مالکیت باشگاه نیوکاسل یونایتد انگلستان را به دست گرفته اند، از یکی از تیم های شهر مادرید پایتخت اسپانیا خواهد آمد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ی اسکای اسپورتس، کار انتقال کیران تریپیر، مدافع کناری سی و یک ساله و انگلیسی باشگاه اتلتیکو مادرید اسپانیا به تیم نیوکاسل یونایتد انگلیس به اتمام رسیده است و این بازیکن ملی پوش با امضای قراردادی به ارزش مبلغی در حدود دوازده میلیون پوند راهی ورزشگاه سنت جیمز پارک خواهد شد. قرارداد کیران تریپیر با مدیران باشگاه اتلتیکو مادرید اسپانیا تا فصل تابستان امسال اعتبار خواهد داشت.

پیشنهاد رسمی مقامات باشگاه نیوکاسل یونایتد انگلیس برای جذب کیران تریپیر در روز نخست سال جدید میلادی به مدیران باشگاه اتلتیکو مادرید اسپانیا ارائه شده بود و این مدافع کناری با تجربه بعد از مسابقه‌ی روز یکشنبه شاگردان دیگو سیمئونه برابر حریف خود تیم رایووایکانو، از هواداران باشگاه اتلتیکو مادرید خداحافظی خواهد کرد. کیران تریپیر در باشگاه برنلی سابقه‌ی کار زیر نظر ادی هاو، سرمربی کنونی نیوکاسل یونایتد را در کارنامه‌ی دوران حرفه ای خود دارا می باشد.

چند ماه قبل بود که گروهی از تاجران و ثروتمندان سعودی به سرکردگی ولیعهد فعلی عربستان، اکثریت سهام باشگاه نیوکاسل یونایتد انگلستان را خریداری کرده و هدایت امور این باشگاه را به دست گرفتند. این مالکان متمول با وعده های سرمایه گذاری و خریدهای کهکشانی برای نیوکاسل، توانستند در میان هواداران این باشگاه انگلیسی تا حدی مقبولیت و محبوبیت نسبی کسب کنند.

9404