هافبک اتلتیکو پیراهنش را به هوادار مصدوم هدیه کرد

هافبک اتلتیکو پیراهنش را به هوادار مصدوم هدیه کرد

پایگاه خبری فوتبالی - اتلتیکو مادرید شنبه شب با غلبه بر وایادولید برای یازدهمین بار در تاریخش قهرمان لالیگا شد. تیم سیمئونه می دانست که تقدیرش دست خودش است و با پیروزی در زوریا می تواند قهرمانی را قطعی کند.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو با پیروزی در زمین وایادولید با قطعیت قهرمان شد و کاری به نتایج رقبا نداشت که در نهایت گلهای کورئا و سوارز در نیمه دوم باعث شد تا آنها به هدفشان برسند.

هواداران اتلتیکو که منتظر قهرمانی تیمشان در لالیگا پس از هفت سال بودند، با وجود ممنوعیت ورود تماشاگران، خودشان را از مادرید به وایادولید رسانده بودند و در اطراف ورزشگاه خوزه زوریا مستفر شده بودند تا در صورت قهرمانی در پایان بازی جشن بگیرند اما پلیس با توجه به پروتکل های شیوع کرونا دست به کار شد تا هواداران را متفرق کند تا تجمع نکنند. 

دقیقا مشخص نیست که چه اتفاقی برای یکی از هواداران اتلتیکو رخ داده بود اما اخیرا ویدیویی منتشر شده است که یانیک کاراسکو ستاره بلژیکی این تیم برای دلداری دادن به این هوادار مصدوم که احتمالا با پلیس درگیر شده، پیراهنش را به او هدیه می دهد.  کاراسکو بدین ترتیب اقدام زیبایی را رقم زده است تا نشان بدهد که برایش هواداران در اولویت هستند.

4125