مورد عجیب در اتلتیکو مادرید 18-2017

مورد عجیب در اتلتیکو مادرید 18-2017

به‌ گزارش "ورزش سه"، با وجود این که اتلتیکومادرید دیگو  سیمئونه به یک تیم دفاعی مشهور است که قدرت اصلی‌اش روی این بخش متمرکز است و پیروزی‌های خفیف به دست می‌آورد، در فصل جاری آمار متفاوتی به ثبت رسانده است.

قرمز و سفید پوشان در ۴۷ بازی‌شان ۲۹ پیروزی کسب کردند که ۱۲ برد با یک گل اختلاف به دست آمد. پنج پیروزی با نتیجه‌ ۲ بر صفر به پایان رسید و آنها ۱۲ بار توانستند حریفانشان را با اختلاف سه گل یا بیشتر شکست دهند.

قدرت گلزنی اتلتیکو با حضور دیگو کاستا از ژانویه افزایش یافت. شاگردان سیمئونه توانستند بارها دروازه‌ حریفان را باز کنند که در این میان آنتوان گریزمان بیش از دیگر بازیکنان از حضور مهاجم برزیلی – ‌اسپانیایی بهره برد. او از ژانویه تا به امروز در ۱۹ بازی به میدان رفت و توانست ۱۷ گل به ثمر برساند و هشت پاس گل دهد.

اتلتیکو بر اساس آمار موجود در این فصل تیم‌های مالاگا و دپورتیوو لاکرونیا را در دو بازی رفت و برگشت با اختلاف یک گل (یک بر صفر) برد. روخی بلانکو توانست اتلتیک بیلبائو (۲ بر یک)، سلتاویگو (یک بر صفر)، رئال سوسیداد (۲ بر یک)، رئال بتیس (یک بر صفر)، آلاوس (یک بر صفر)، والنسیا (یک بر صفر) و کپنهاگ (یک بر صفر) را نیز با حداقل اختلاف یک گل شکست دهد. عملکرد کوین گامیرو در این بازی‌ها قابل توجه بود که در چهار دیدار گلزنی کرد.

بردهای ۲ بر صفر  شاگردان سیمئونه مقابل سویا، رم، ختافه، اتلتیک و ‌اسپورتینگ لیسبون به دست آمد. روخی بلانکو توانست لاس پالماس (۵ بر یک، ۳ بر صفر)، لوانته (۵ بر صفر)، الچه (۳ بر صفر)، ییدا (۴ بر صفر و ۳ بر صفر)، کپنهاگ (۴ بر یک)، سویا (۵ بر ۲)، لگانس (۴ بر صفر)، لوکوموتیو (۳ بر صفر و ۵ بر یک) و سلتاویگو (۳ بر صفر) را با اختلاف گل‌های بیشتری شکست دهد. در این پیروزی‌های پر گل عملکرد آنتوان گریزمان قابل توجه بود. مهاجم فرانسوی مقابل لوانته دبل کرد، برابر سویا هت‌تریک کرد و دیدار با لگانس را با پوکر به پایان رساند.

اتلتیکو در طول فصل گذشته (۱۷ – ۲۰۱۶) تنها توانست ۱۱ پیروزی با اختلاف بیش از دو گل به دست آورد.