هم مادی و هم معنوی؛ دلایل دلخوری و جدایی مدافع ملی‌پوش مونیخی‌ها مشخص شد

هم مادی و هم معنوی؛ دلایل دلخوری و جدایی مدافع ملی‌پوش مونیخی‌ها مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - نارضایتی نیکلاس زوله از باشگاه بایرن مونیخ به روند مذاکرات چند ماهه‌ی اخیر مربوط نمی شود و ریشه در سالیان گذشته دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، مدیریت باشگاه بایرن مونیخ برای جلوگیری از خروج نیکلاس زوله، ملی پوش آلمانی تیم خود در پایان رقابت های فصل جاری، مذاکرات بلندمدتی با این بازیکن و نماینده اش انجام داد اما در نهایت توافقی حاصل نشد و این مدافع آلمانی قطعا در فصل تابستان آینده راهی تیم دیگری می شود.

اما جدای از مسائل مادی، آن چه باعث ناراحتی نیکلاس زوله شده، به عدم پشتیبانی معنوی باشگاه مونیخی نیز مرتبط است. زوله در سال گذشته در برهه ای از فصل به سبب عملکردش تحت انتقاد شدید رسانه ها قرار داشت؛ اما هیچ کدام از سران تیم در این زمان به یاری او نیامده و در واقع نیکلاس زوله هیچ حمایتی از مافوق های خود دریافت نکرد.

در رقابت های فصل جدید نیز تنها حضور یولیان ناگلزمان شرایط را کمی برای زوله تلطیف کرد که آن هم به سابقه‌ی همکاری طرفین در باشگاه هافنهایم آلمان مربوط می شود.

از سویی دیگر، ایجنت نیکلاس زوله، مدیر برنامه های سایر بازیکنان بایرن مونیخ نیز می باشد و از این رو زوله و موکلش کاملاً می دانند که با وجود شرایط اقتصادی نامناسب، باشگاه مونیخی توان پرداخت و ارائه‌ی دستمزد مناسب تری را هم داشت. مدیریت بایرن مونیخ پیشنهاد 10 میلیون یورویی به نیکلاس زوله ارائه کرد که در مقایسه با سایر قراردادهایی که اخیراً توسط بازیکنان تیم امضاء شده، از قبیل یاشوا کیمیش بیست میلیون، لئون گورتزکا هجده میلیون و کینگزلی کومان هفده میلیون، بسیار کمتر است.

تمام این تفاسیر، باعث شد تا نیکلاس زوله احساس کند که اف سی بایرن مونیخ واقعاً به دنبال حفظ او و برطرف کردن خواسته هایش نیست و در این بین، تنها سرمربی تیم مصمم به حفظ زوله دیده می شد.

9404