تردید هافبک سابق باواریایی ها نسبت به آینده زابیتسر در مونیخ

تردید هافبک سابق باواریایی ها نسبت به آینده زابیتسر در مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک سابق بایرن مونیخ از خرید مارسل زابیتسر مطمئن نیست و در مورد حضور این بازیکن در جمع باواریایی ها سوالاتی را مطرح می کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اشپورت آینس، مارسل زابیتسر، هافبک اتریشی لایپزیش به زودی راهی بایرن مونیخ می‌ شود و با این باشگاه قرارداد می‌ بندد. طبق این گزارش، اشتفان افنبرگ، ملی پوش آلمانی سابق باواریایی ها که یک ستون هفتگی در این نشریه دارد، در خصوص انتقال زابیتسر به اشپورت آینس چنین گفت:

"نقطه قوت زابیتسر این است که او چند پست را به خوبی بازی می‌ کند. او می‌ تواند در پست هشت بازی کند اما به عنوان وینگر هم عملکرد خوبی دارد. البته من نسبت به او کمی تردید دارم. ما همیشه در خصوص پول صحبت می‌ کنیم، این بازیکن سال آینده آزاد می‌ شود اما اکنون باید برای او ۱۵ میلیون یورو پرداخت کرد. فکر می‌ کنم این انتقال الان یک بمب در بازار نقل و انتقالات نباشد، از طرفی زابیتسر هم شاید نتواند خود را در ترکیب بایرن مونیخ جا بیاندازد."

هافبک سابق تیم ملی آلمان چنین ادامه داد:

"اگر زابیتسر دو یا سه بازی روی نیمکت بنشیند، چه واکنشی خواهد داشت؟ در لیگ قهرمان اروپا کیمیش یا گورتسکا روی نیمکت نخواهند نشست!"

9404