هشدار اسطوره مونیخی‌ها درباره خروج یک مدافع دیگر: اتفاق تلخی است

هشدار اسطوره مونیخی‌ها درباره خروج یک مدافع دیگر: اتفاق تلخی است

پایگاه خبری فوتبالی - آینده‌ی نیکلاس زوله در بایرن مونیخ هنوز مشخص نیست و این موضوع باعث شده که پیشکسوت این تیم نیز در این زمینه اظهار نظر کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، قرارداد نیکلاس زوله، مدافع تیم ملی فوتبال آلمان با باشگاه بایرن مونیخ هنوز تمدید نشده و این در شرایطی است که این بازیکن آلمانی می تواند در نقل و انتقالات فصل تابستان آینده به صورت رایگان تیم نخست شهر مونیخ را ترک کند.

با وجود علاقه‌ی یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان باواریایی ها به سبک بازی نیکلاس زوله، هنوز نشانه های مثبتی در مذاکرات طرفین دیده نمی شود.

در صورت جدایی نیکلاس زوله از مونیخی ها، بعد از داوید آلابا و ژروم بواتنگ، این بازیکن سومین بازیکن از خط دفاعی بایرن مونیخ خواهد بود که به صورت رایگان این باشگاه آلمانی را ترک می کند و همین موضوع باعث شده تا لوتار ماتئوس، اسطوره‌ی آلمان ها و مونیخی ها، این ماجرا را اتفاقی تلخ برای بایرن مونیخ بداند و در این زمینه چنین اظهار نظر کند: "نیکلاس زوله آرامش خود را بازیافته است. او دوباره به طور مداوم عملکرد خوبی دارد. در نبود ژروم بواتنگ و متس هوملس، او همچنین بازیکن مهمی برای تیم ملی آلمان است. این یک اتفاق تلخ برای بایرن مونیخ خواهد بود چرا که بعد از داوید آلابا و ژروم بواتنگ، سومین مدافع میانی تیم نیز در مدت زمان کوتاهی از تیم جدا خواهد شد."

9404