آغاز پروژه جذب مدافع آلمانی چلسی توسط بایرن‌مونیخ

آغاز پروژه جذب مدافع آلمانی چلسی توسط بایرن‌مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌ رسد علاقه بایرن مونیخ به رودیگر جدی شده باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه بیلد آلمان، آنتونیو رودیگر فقط تا تابستان پیش رو با چلسی قرارداد دارد و بحث تمدید یا عدم تمدید او در نشریات مختلف بیش از پیش داغ شده است. طبق این گزارش، بایرن مونیخ اولین حرکت را برای جذب رودیگر آغاز کرده است.

بیلد می‌ گوید سران بایرن مونیخ در یک تماس تلفنی با برادر ناتنی رودیگر که مدیر برنامه‌ های او هم به حساب می‌ آید، صحبت کرده‌ اند. سار سنسی، برادر ناتنی آنتونیو رودیگر ۲۸ ساله در حال حاضر وظیفه هماهنگی‌ های کارهای برادرش را به عهده دارد.

با این حال بیلد می‌ گوید بایرن مونیخ امید زیادی به جذب این بازیکن ندارد. چرا که رقبای زیادی مثل رئال مادرید، پاریسن ژرمن، یوونتوس و اتلتیکو مادرید هم به این بازیکن علاقمند هستند.

طبق این گزارش، بایرن مونیخ هنوز به دو مدافع وسط دیگر هم فکر می‌ کند. ماتیاس گینتر ۲۷ ساله هم شرایطی مشابه با رودیگر دارد و قرارداد او کمتر از ۱۲ ماه اعتبار خواهد داشت. نیکلاس زوله هم در مونیخ است و وضعیت تمدید قرارداد او قطعی نشده است.

بایرن مونیخ ممکن است برای تقویت خط دفاعی خود به سراغ گینتر یا رودیگر برود و هنوز روی تمدید قرارداد زوله فکر می‌ کند. بیلد احتمال جذب هر دو بازیکن را ممکن می‌ داند.

9404