مدافع فرانسوی مونیخی‌ها: خیلی‌ها نمی‌دانند من چه کشیدم!

مدافع فرانسوی مونیخی‌ها: خیلی‌ها نمی‌دانند من چه کشیدم!

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع فرانسوی باواریایی ها اعلام کرد که در سال 2020 به سبب مشکلات شخصی نتوانسته کیفیت همیشگی اش را در زمین نشان دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، بنجامین پاوارد که در سال 2019 به بایرن مونیخ منتقل شد، در سال 2020 با مصدومیتی روبرو شد که تقریباً تا مارس 2021 این بازیکن را از فرم اصلی اش دور کرد.

این مدافع ملی پوش فرانسوی با یادآوری این دوره‌ی سخت اعلام کرد که در آن زمان هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی با مشکل مواجه بوده است: "حس راکد بودن نداشتم. من همیشه از ویژگی هایم مطمئن بودم. اما تحمل برخی چیزها آسان نبودند، به عنوان مثال قرنطینه روزانه ای که همه را تحت تأثیر قرار داد. بسیاری از مردم نمی دانند که من چه دوران سختی را پشت سر گذاشته ام. کسب درآمد زیاد به این معنی نیست که شما خوشحال هستید. خانواده و دوستان نیز مهم هستند. من شکایت نمی کنم؛ اما بله، تحمل آن دوره در زندگی من آسان نبود. من در زندگی خصوصی ام خوب نبودم و این در زمین خودش را نشان می داد. آن دوره باعث شد من به عنوان یک شخص رشد کنم. امروز از آن دوران عبور کردم. درست است که در اولین فصل حضورم در مونیخ همه چیز را بردیم اما تنها بودن در یک کشور جدید، دوری از خانواده و دوستانم برای من آسان نبود."

9404